?>?> اجرای ویژه‌ برنامه‌های آموزشی در مسجدمقدس جمکران همزمان با ایام نوروز | قم نیوز
پنجشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 61861
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران مطرح کرد

اجرای ویژه‌ برنامه‌های آموزشی در مسجدمقدس جمکران همزمان با ایام نوروز

قم نيوز : مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران از اجرای ویژه‌ برنامه‌های آموزشی و برگزاری مسابقات مختلف در مسجدمقدس جمکران همزمان با ایام نوروز خبر داد.
اجرای ویژه‌ برنامه‌های آموزشی در مسجدمقدس جمکران همزمان با ایام نوروز
اجرای ویژه‌ برنامه‌های آموزشی در مسجدمقدس جمکران همزمان با ایام نوروز
به گزارش قم نیوز قاسم صبری امروز با اشاره به برنامه‌های ویژه مسجد جمکران در حیطه آموزشی برای ایام نوروز، اظهارکرد: برنامه‌های مختلف و پرباری برای این ایام در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های نوروزی زمینه‌های متعددی را شامل می‌شود، افزود: برنامه‌های مذکور در زمینه‌های آموزشی، تربیتی، فرهنگی، مذهبی و... است، همچنین ویژه برنامه‌های فرهنگی، کارگاه‌های مشاوره و نمایشگاه‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به توزیع بسته‌های فرهنگی میان زوار نوروزی مسجد مقدس جمکران ابراز کرد: غرفه محصولات فرهنگی در نمایشگاه ربیع‌الانام به ارائه نرم‌افزارهای تولیدشده در اداره آموزش می‌پردازد.

صبری با تاکید براینکه مسابقات متعددی برای زوار در ایام نوروز تدارک دیده‌ شده‌ است، تصریح کرد: غرفه‌ای در نمایشگاه ربیع‌الانام به مسابقه سبک زندگی اسلامی اختصاص داده‌ شده که محتوای آن از قبل آماده شده‌است.

وی با بیان اینکه کتابچه سبک زندگی اسلامی در این غرفه توزیع می‌شود، ادامه داد: زوار با مطالعه کتاب مذکور در مسابقه شرکت می‌کنند که نتایج آن پس از عید اعلام می‌شود.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران نمایشگاه فرق ضاله را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: اساتید ویژه این موضوع در این نمایشگاه حضور داشته و کارگاه‌های آموزشی کوتاه ‌مدت برای زوار برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه غرفه فرق ضاله به پخش کیلیپ‌های تخصصی در نمایشگاه ربیع‌الانام اهتمام دارد، افزود: مدت پخش کلیپ‌ها ۱۵ دقیقه بوده و تمام فرق و ادیان از جمله مسیحیت و یهود را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb8wb0.rhb80piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما