جمعه ۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۰
کد مطلب : 61881
منبع : خبرگزاری مهر

استاندار قم: تقویت طراحی‌های شهری در زمینه‌ زیباسازی ضرورت دارد

قم نيوز : استاندار قم با بیان اینکه تقویت طراحی‌های شهری در زمینه‌ زیباسازی ضرورت دارد عنوان کرد: استان‌ قم ظرفیت خوبی برای زیباسازی شهری دارد.
تقویت طراحی‌های شهری در زمینه‌ زیباسازی ضرورت دارد
تقویت طراحی‌های شهری در زمینه‌ زیباسازی ضرورت دارد
به گزارش قم نیوز سیدمهدی صادقی عصر چهارشنبه در بازدید از روند خدمات‌رسانی نوروزی در بوستان‌ها و ستادهای نوروزی شهرداری قم اظهار داشت: خوشبختانه برای سال جاری هماهنگی خوبی میان ارگان‌ها و دستگاه‌ها صورت گرفته است و همین مسئله موجب ارائه خدمات ویژه به زائران شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های بسیار خوبی در زمینه بهداشت و درمان انجام شده است افزود: تمام واحدهای شهرداری قم به ویژه سازمان آتش‌نشانی با قدرت وارد میدان شده است تا مسافران و زائران با مشکلی مواجه نشوند.

استاندار قم به بیان اقدامات انجام شده در خصوص اسکان اضطراری زائران و مسافران در ایام نوروز پرداخت و گفت: در حال حاضر بوستان‌ها برای پذیرایی از مسافران آماده شده‌اند و همچنین در زمینه اطلاع‌رسانی نیز اقدامات و فعالیت‌های بسیار مناسبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تقویت طراحی‌های شهری در زمینه‌ زیباسازی ضرورت دارد عنوان کرد: استان‌ قم ظرفیت خوبی برای زیباسازی شهری دارد و در حال حاضر نیز تمام مسئولان شهری باید از امکانات موجود برای ارائه خدمات بهتر به زائران و شهروندان استفاده کنند.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcdfj09.yt0fj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما