جمعه ۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۱
کد مطلب : 61886
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم:

افزایش بیش از 50 درصدی مسافران ورودی به قم

بسیج امکانات شهر قم برای میزبانی از مسافران
قم نيوز : مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در سه روز گذشته 50 تا 60 درصد افزایش مسافر ورودی به شهر قم صورت گرفته که به همین نسبت افزایش سطح خدمات و امکانات پیش‌بینی شده در شهر را داشته‌ایم.
افزایش بیش از 50 درصدی مسافران ورودی به قم/بسیج امکانات شهر قم برای میزبانی از مسافران
افزایش بیش از 50 درصدی مسافران ورودی به قم/بسیج امکانات شهر قم برای میزبانی از مسافران
به گزارش قم نیوز حمیدرضا عابدی خرسند امروز با اشاره به افزایش چشم‌گیر مسافرین ورودی به شهر مقدس قم در ایام ابتدایی سال جدید اظهار کرد: در سه روز گذشته 50 تا 60 درصد افزایش مسافر ورودی به شهر قم صورت گرفته که به همین نسبت افزایش سطح خدمات و امکانات پیش‌بینی شده در شهر را داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه بیشتر مسافران ورودی به شهر قم از امکانات استراحت‌گاه‌های فدک، بوستان‌ مهدی و امام رضا استفاده کرده‌اند تصریح کرد: شب گذشته بیش از 2 هزار مسافر نوروزی در بوستان فدک اسکان داشته‌اند که نشان از استقبال ویژه مسافرین است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه کلیه امکانات شهر قم برای اسکان زائرین بسیج شده است اظهار کرد: آب گرم، نمازخانه، سرویس بهداشتی، آب شرب و... در تمام استراحت‌گاه‌های شهر آماده شده است و نظافت کامل بوستان‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی با اشاره به تاکید شهردار قم به افزایش ماندگاری زائر در این شهر گفت: افزایش ماندگاری زائر اقتصاد شهر را متحول خواهد کرد و به همین خاطر هر ساله شهرداری امکانات و خدمات خود را توسعه می‌دهد.

عابدی خرسند با بیان اینکه در حال حاضر ماندگاری زائر در شهر قم حدود پنج ساعت است گفت: به دنبال افزایش ماندگاری زائر در شهر قم به 24 ساعت هستیم و به همین خاطر امسال پروژه‌هایی از قبیل احداث شهربازی، تله سیژ و... در دستور کار مجموعه مدیریت شهری است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciqvaq.t1azv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما