جمعه ۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : 61891
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس پلیس فتا قم هشدار داد

مردم مراقب کلاهبردارهاي تلفني باشند

قم نيوز : رئيس پليس فتا استان گفت: با توجه به آغاز سال جديد، برخي افراد سودجو و کلاهبردار در تماس تلفني با مردم، آنها را به بهانه‌هاي مختلف پاي دستگاه‌هاي خودپرداز بانک‌ها کشانده و از آنها کلاهبرداري مي‌کنند.
مردم مراقب کلاهبردارهاي تلفني باشند
مردم مراقب کلاهبردارهاي تلفني باشند
به گزارش قم نیوز علی موالی اظهار کرد: در سال جدید عده‌ای سودجو که غالبا از فن بیان بالایی برخوردار هستند، طی تماس با شهروندان آن‌ها را به عناوین مختلفی همچون برنده شدن در قرعه کشی و ... به پای دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها کشانده و با فریبکاری حساب بانکی و اطلاعات حساب شان را سرقت می‌کنند.

وی تاکید کرد: برای دریافت پول هیچ نیازی به حضور افراد در جلوی دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها نیست و این تماس‌ها قطعا برای کلاهبرداری است.

رئیس پلیس فتا استان قم گفت : در صورتی که پولی در حساب افراد نباشد با وارد کردن کارت به داخل دستگاه خودپرداز، مشخصات حساب بانکی شان طعمه سودجویان قرار گرفته و ممکن است پول‌هایی که از حساب‌های دیگری به سرقت رفته به حساب آن‌ها واریز شده و بعدا نیز در این مورد باید پاسخگو باشند.

موالی افزود: شهروندان از طریق سایت پلیس فتا ناجا به نشانی www.cyber.police.ir می‌توانند گزارشات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنند .

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcezv8p.jh8zoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما