جمعه ۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 61894
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران خبر داد

برگزاری مراسم عقد زوج‌های جوان در مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران بابیان اینکه در ایام نوروز مراسم عقد برای زوج‌های جوان برگزار می‌شود، گفت: نورپردازی و رنگ‌آمیزی اتاق عقد مسجد مقدس جمکران بر اساس روان‌شناسی رنگ بوده و از آیات قرآن کریم پیرامون ازدواج در آن استفاده شده است.
برگزاری مراسم عقد زوج‌های جوان در مسجد مقدس جمکران
برگزاری مراسم عقد زوج‌های جوان در مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نيوز قاسم صبری با اشاره به اینکه برنامه‌های نوروزی مسجد مقدس جمکران در راستای تکریم زائرین و ارتقای سطح معلومات آنها تدارک دیده شده است، اظهار کرد: نمایشگاه ربیع الانام در صحن امام هادی (علیه السلام) به توزیع محصولات فرهنگی و هنری و برگزاری برنامه‌های ویژه برای کودکان اهتمام دارد.

وی بابیان اینکه غرفه‌ای از این نمایشگاه به فعالیت‌های تکریم زائران بین الملل می‌پردازد، افزود: برنامه جوانه‌های انتظار نیز با حضور کارشناسان روحانی تخصصی کودک و نوجوان در دو شیفت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران با تاکید براینکه استقبال و پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: اسکان موقت و برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای نظیر سخنرانی و توزیع تبرکات برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز مراسم عقد برای زوج‌های جوان برگزار می‌شود، ادامه داد: سال گذشته اتاق عقد مسجد جمکران در راستای تحقق شعار «ازدواج آسان و مؤمنانه» که از مهمترین مقدمات اصلاح و تقویت خانواده است، آغاز به کار کرده است.

صبری با تاکید براینکه سفره عقد مسجد مقدس جمکران سفره عقد براساس الگوهای معماری اسلامی ایرانی طراحی شده و مزین به نام مبارک ۱۴ معصوم (ع) است، گفت: نورپردازی و رنگ‌آمیزی این اتاق عقد بر اساس روانشناسی رنگ بوده و از آیات قرآن کریم پیرامون ازدواج در آن استفاده شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchk6n-.23nzwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما