شنبه ۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : 61910
منبع : خبرگزاری فارس
با ابلاغ رئيس فدراسيون ورزش‌های رزمی

يزدي سرپرست جديد هیأت ورزش‌های رزمی استان قم شد

قم نيوز : پيشكسوت، مربي و ورزشكار رشته‌هاي مختلف رزمي از سوي فدراسيون ورزش‌های رزمی به عنوان سرپرست هیأت ورزش‌های رزمی استان قم معرفی شد.
يزدي سرپرست جديد هیأت ورزش‌های رزمی استان قم شد
يزدي سرپرست جديد هیأت ورزش‌های رزمی استان قم شد

با ابلاغ رئيس فدراسيون ورزش‌های رزمی
يزدي سرپرست جديد هیأت ورزش‌های رزمی استان قم شد
پيشكسوت، مربي و ورزشكار رشته‌هاي مختلف رزمي از سوي فدراسيون ورزش‌های رزمی به عنوان سرپرست هیأت ورزش‌های رزمی استان قم معرفی شد.

به گزارش  قم نیوز ورزش‌های رزمی یکی از 44 هیأت ورزشی فعال در استان قم است که زیر مجموعه خود سبک‌های مختلفی دارد و مسابقات آن در سطح قهرمانی کشور، بین‌المللی، آسیایی و جهانی به انجام می‌رسد، ضمن اینکه از امسال در بازی‌های آسیایی نیز سهمیه دارد.

با توجه به اینکه رشته‌های رزمی در استان قم از علاقمندان و طرفداران بسیار زیادی برخوردار است، یکی از هیات‌های موفق ورزشی در قم به شمار می‌رود و در حالی که ورزشکاران سازمان یافته و بیمه شده زیادی در رشته‌ها و سبک‌های مختلف آن فعالیت می‌کنند، در قم باشگاه‌های متعددی نیز در این هیات فعالیت می‌کنند.

این هیأت ورزشی که افتخارات زیادی از جمله کسب نخستین مدال تاریخ ورزش قم از رویداد بزرگ سال 2016 قاره کهن یعنی بازی‌های ساحلی قهرمانی آسیا را کسب کرده و در رشته پنچاک‌سیلات نیز یکی از بخت‌های ورزش قم برای کسب سهمیه بازی‌های آسیایی 2018 به شمار می‌رود، پیش از پایان دوره چهار ساله رئیس خود، در راس مدیریت دست‌خوش تغییر و تحول شد.

دو سال قبل بود که با برنامه‌ریزی امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم، مجمع انتخابات هیأت‌ ورزش‌های رزمی قم برای مشخص شدن رئیس جدید این هیأت‌ ورزشی در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار و جواد محمدزاده رئیس این هیات ورزشی شد.

در این مجمع با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی، مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع، کاندیداها برای ریاست چهار ساله هیأت ورزش‌های رزمی استان قم با یکدیگر رقابت کردند و سرانجام جواد محمدزاده برای این مسوولیت چهار ساله تا سال 1398 انتخاب شد اما محمدزاده با شرکت در انتخابات هیات هیأت  استان قم و گرفتن رای اعتماد از اعضای مجمع این هیات، راهی هیأت  شد.

با این انتخاب، محمدزاده مجبور به استعفا از هیات ورزش‌های رزمی استان قم شد تا این فدراسیون علی یزدی یکی از چهره‌های شناخته شده ورزش‌های رزمی قم را برای مدت سه ماه تا ثبت‌نام جدید از کاندیداها و انتخاب رئیس جدید هیأت ورزش‌های رزمی استان قم به عنوان سرپرست این هیأت ورزشی معرفی کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgzy93.ak9qq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما