شنبه ۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب : 61924
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست هیأت ورزش‌های رزمی استان قم:

۱۲۲ مدال نتیجه تلاش رزمی‌کاران قم در سال ۹۶ است

قم نيوز : سرپرست هیأت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: نتیجه تلاش و سختی فشار تمرینات توسط ورزشکاران رزمی قم در طول سال 1396 کسب تعداد 122 مدال رنگارنگ از میادین مختلف است.
۱۲۲ مدال نتیجه تلاش رزمی‌کاران قم در سال ۹۶ است
۱۲۲ مدال نتیجه تلاش رزمی‌کاران قم در سال ۹۶ است
به گزارش قم نیوز علی یزدی امروز اظهار کرد: بعد از اعتمادی که اداره کل ورزش و جوانان استان قم و فدراسیون ووشو در واگذاری مسوولیت سرپرستی هیأت ووشو استان قم به من داشتند، اکنون این مسوولیت خطیر را در هیأت ورزش‌های رزمی بر عهده دارم و امیدوارم به خانواده بزرگ رزمی قم به خوبی خدمت کنم.

وی ادامه داد: هیأت ورزش‌های رزمی استان قم در سال 1396 با مدیریت بسیار خوب رئیس خود یعنی جواد محمدزاده و تلاش و پشتکار تمامی بخش‌های هیات، مربیان، داوران، ورزشکاران و قهرمانان توانست مدال‌ها و افتخارات بسیار زیادی را همچون گذشته از میادین داخلی و برون‌مرزی کسب کند.

سرپرست هیأت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: هیأت رزمی از جمله هیات‌هایی است که در ساله تعداد مدال‌های متنوعی از مسابقات مختلف کسب می‌کند و در زمره هیات‌های پرمدال ورزش قم قرار دارد، هیاتی که هم از داخل و هم از خارج کشور افتخارات زیادی را نصیب ورزش قم کرده است.

وی با اشاره به مدال‌های کسب شده توسط رزمی‌کاران قم از میادین مختلف جهانی، آسیایی، انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور در سال ۹۶ افزود: در این سال پنج نفر از ورزشکاران هیأت راهی رقابت‌های جهانی شدند و خوشبختانه دو طلا و د و نقره نتیجه تلاش آنها در راه افتخار آفرینی برای ورزش قم و کشورمان بود.

یزدی افزود: از اعزام‌های آسیایی یک نشان طلا نصیب خانواده بزرگ رزمی قم شد، ضمن اینکه یک مدال طلای مسابقات بین‌المللی نیز در این سال به دست آمد، همچنین از مسابقات انتخابی تیم ملی تعداد 12 مدال طلا، 11 نقره و سه برنز توسط ورزشکاران رزمی قم کسب شد.

وی خاطرنشان کرد: سهم ورزشکاران هیأت ورزش‌های رزمی استان قم از مسابقات قهرمانی کشور نیز کسب 42 مدال خوشرنگ طلا‏ و عنوان قهرمانی بود، ضمن اینکه عزیزان رزمی‌کار قم 31 نشان نقره و 18 مدال برنز پیکارهای کشوری این سال را نصیب خود کردند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcba9b0.rhb85piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما