يکشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۲۰
کد مطلب : 61929
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم مطرح کرد

انجام 28 عملیات آتش‌نشانی در سومین روز فروردین

قم نيوز : مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از انجام 28 عملیات آتش‌نشانی در سومین روز فروردین خبر داد.
انجام 28 عملیات آتش‌نشانی در سومین روز فروردین
انجام 28 عملیات آتش‌نشانی در سومین روز فروردین
به گزارش قم نيوز عباس جعفری امروز با اشاره به عملیات‌های انجام شده در 24 ساعت گذشته در شهر قم اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته نیروهای سازمان آتش‌نشانی ضمن انجام ماموریت‌های روزمره خود، نظارت بر روند اسکان اضطراری زائرین و مسافرین در بوستان های شهر و محل‌های اسکان اضطراری داشتند.

وی با تاکید بر اینکه در سومین روز فروردین ماه 28 عملیات آتش‌نشانی در شهر قم انجام شده است گفت: این عملیات‌ها شامل اطفای حریق، ایمن‌سازی و عملیات نجات بوده که مردم در تماس با سامانه 125 آتش‌نشانی درخواست کمک کرده بودند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به عملیات های ایمن‌سازی انجام شده در سومین روز فروردین گفت: 19 مورد ایمن سازی شامل 17 مورد بازگشایی درب خودرو، یک مورد قطع آژیر و یک مورد رفع نشت سوخت خودرو در روز گذشته انجام شد.

وی اضافه کرد: همچنین روز گذشته چهار مورد حریق داشتیم که شامل دو پیکنیک، یک منزل و یک خودرو بود و امدادرسانی لازم در این خصوص انجام شده است.

جعفری از انجام 4 مورد نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور خبر داد و افزود: در ضمن این عملیات‌ها نظارت بر روند چادرخواب در بوستان‌ها داشتیم و از مسافرین و زائرین خواهشمندیم نسبت به حفظ ملزومات خودرو دقت نظر داشته باشند و فرزندان خردسال خود را به تنهایی در داخل خودرو رها نکنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgyy93.ak9qx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما