يکشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 61939
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم خبر داد

موفقیت جودوکاران قم در کسب 31 مدال میادین سال 1396

قم نيوز : رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم از موفقیت ورزشکاران این هیأت در کسب 31 مدال رنگارنگ میادین داخلی و برون‌مرزی سال 1396 خبر داد.
موفقیت جودوکاران قم در کسب 31 مدال میادین سال 1396
موفقیت جودوکاران قم در کسب 31 مدال میادین سال 1396
به گزارش قم نیوز مجید متقی امروز اظهار کرد: کلکسیون موفقیت‌ها و افتخارات ورزشکاران زیر مجموعه هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم در سال 1396 متشکل از مدال‌های میادین مختلف داخلی و مسابقات متنوع برون‌مرزی است.

وی با بیان اینکه ورزشکاران هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم در سال قبل موفق به کسب 31 مدال رنگارنگ شده‌اند، افزود: عملکرد بسیار خوبی را از ورزشکاران عضو هیأت در رشته‌های مختلف شاهد بودیم و امیدوارم در سال بازی‌های آسیایی شاهد دستاوردهای بیشتری در این هیأت باشیم.

رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم افزود: دو چهره با سابقه و پرتوان رشته کاتا یعنی محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی نماینده‌های هیأت قم در مسابقات جهانی کاتا بودند که خوشبختانه موفق به کسب عنوان نایب‌قهرمان و نشان نقره کاتا جودو قهرمانی دنیا شدند.

وی ابراز کرد: افتخارات برون‌مرزی این هیأت به درخشش ورزشکاران رشته کاتا اختصاص دارد و خوشبختانه علاوه بر کسب نقره کاتای جهان در سال 1396، دو کاتاروی پرتوان دیگر یعنی مهدی عظیمی و فخرالدین رضایی نیز در مسابقات قهرمانی آسیایی موفق به کسب دو نشان طلا شدند.

متقی عنوان کرد: نماینده‌های این هیأت در انتخابی‌های مختلف تیم‌های ملی به میدان رفتند و نتیجه تلاش آنها در این انتخابی‌ها کسب پنج نشان طلا، دو نقره و 11 برنز بود که طلاها توسط محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی از کاتا، نوید حیدریان و حسین سلیمانی به همراه بانوی پرتوان هیأت یعنی پریسا حیدری از رشته جوجیتسو به دست آمد.

وی اضافه کرد: دو نقره انتخابی تیم‌های ملی توسط مهدی حیدری در رشته کوراش و محمد طالبی از رشته جوجیتسو کسب شد، ضمن اینکه 11 مدال برنز نتیجه تلاش طاهره خانه‌زرین از جودو، فاطمه صدری از کوراش، حسن خانی، مهدی حاجیان و امیرمحمد عابدینی از جوجیتسو، علی میرسپاسی، محسن قاسم‌لو، محمدجواد بشارتی، مجتبی اسماعیل‌پور، مهدی عظیمی  و فخرالدین رضایی از کاتا بود.

وی خاطرنشان کرد: یک طلا از مسابقات قهرمانی کشور در رشته جودو توسط علیرضا بوستان‌افروز، سه نقره توسط ابوالفضل شیری، حسن زرندی و محمد حسین فکری از پیکارها دفاع شخصی و پنج برنز با درخشش سعید علیزاده، سعید بیت‌سیاح، سیدوحید رضویان و رضا زیبایی از جودو و علی‌اصغر سلیمانی از دفاع شخصی دیگر افتخارات جودو قم در سال 1396 محسوب می‌شوند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchwwn-.23nzxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما