پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : 6198

غربی ها از بیداری اسلامی در كشور پاكستان هراس دارند

قم نيوز : قم نیوز: رییس مجلس وحدت مسلمین پاكستان گفت: غربی ها و وهابیون افراطی به دلیل هراس از آغاز بیداری اسلامی در پاكستان، دست به كشتار شیعیان و ایجاد اختلافات بین مسلمانان می زنند.
غربی ها از بیداری اسلامی در كشور پاكستان هراس دارند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام شیخ غلام محمد فخرالدین اظهار داشت: مردم پاكستان برای دفاع از ارزش های اسلامی، حركت های آزادی خواهانه و استكبار ستیزی ظرفیت بالایی دارند، به همین دلیل غرب از همه ظرفیت ها برای مقابله با موج بیداری در این كشور تلاش می كند.

محمد فخرالدین همچنین مهار قدرت هسته ای پاكستان را از دیگر عوامل بروز حوادث تروریستی در این كشور دانست و گفت: قدرت هسته ای پاكستان برای غرب قابل تحمل نیست به همین دلیل آنها از طریق دامن زدن به اختلافات مذهبی، دنبال تضعیف كشور و مهار برنامه های هسته ای آن هستند.

وی افزود: اگر آمریكا موفق به مهار برنامه هسته ای پاكستان شود و كشور ما نیز ضعیف و ناامن شود پایگاهی برای ناتو خواهد شد.

فخرالدین همچنین گفت: وهابیت و طالبان با پشتوانه برخی كشورهای عربی دنبال دنباله روی غرب و سیاست های استعماری امریكا هستند به همین جهت دست به ایجاد اختلاف بین مسلمانان و كشتار شیعیان می زنند و جمعیت ۵۰ میلیونی شیعه در پاكستان را برای خود یك تهدید جدی تلقی می كنند.

حمله تروریستی روز سه شنبه عناصر گروہ غیر قانونی و تروریستی موسوم به جندا... به سه دستگاہ اتوبوس مسافربری در منطقه "كوھستان" در ایالت "خیبر پختونخوای پاكستان" به جان باختن ۱۸ نفر و زخمی شدن ۹ تن منجر شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.1dviw6dycgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما