چهارشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 61992
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم مطرح کرد

لزوم جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در مناطق روستایی

قم نيوز : مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم گفت: برخی از افراد طی روزهای تعطیل دست به ساخت و ساز غیرمجاز در روستاهای استان می‌زنند، بخشداران و دهیاران باید در این خصوص مراقبت‌های لازم را داشته باشند.
لزوم جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در مناطق روستایی
لزوم جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در مناطق روستایی
به گزارش قم نیوز سید محمد تقی سجادی عصر امروز در جلسه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به اکیپ‌های گشت اداره کل منابع طبیعی استان قم اظهار کرد: در ایام نوروز چهار گشت برای جلوگیری از ساخت و ساز و حفاظت از منابع طبیعی در مناطق روستایی استان قم داریم.

وی ادامه داد: مهم ترین نگرانی در روز طبیعت در خصوص حریق است، به همین دلیل پلاکاردهایی برای هشدار برای مراقبت‌های جلوگیری از حریق در مناطق تردد مسافرین در استان قم نصب کردیم، همچنین تیزرهایی هم طی روزهایی در این خصوص در صدا و سیمای قم پخش می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم افزود: برخی از افراد طی روزهای تعطیل دست به ساخت و ساز غیرمجاز در روستاهای استان می‌زنند، بخشداران و دهیاران باید در این خصوص مراقبت‌های لازم را داشته باشند.

سجادی در پایان در خصوص تهیه نقشه اولویت حریق در استان قم خاطرنشان کرد: نقشه ای در این خصوص در استان تهیه کردیم و در مناطق اولویت دار، تجهیزات اطفای حریق را در اختیار دهیاران روستاها قرار دادیم.

سید داود حاجی حسینی بخشدار خلجستان درادامه جلسه با اشاره به معرفی امکان دیدنی این بخش اظهار کرد: طی سال‌های گذشته این اماکن را با ارائه بروشورهایی به گردشگران و دستگاه‌های اجرایی معرفی کردیم و با برنامه ریزی هیچ مشکلی در این زمینه طی دو سال اخیر به وجود نیامد.

وی ادامه داد: امسال 29 مکان دیدنی و مذهبی بخش خلجستان در روز طببیت با استفاده از بنرها و بروشورها به مسافرین معرفی می‌شود.

وحید مقدم دبیر شورای ترافیک استان قم در بخش پایانی جلسه گفت: ورود مسافرین از شهرهای مختلف به شهر قم ادامه دارد، البته بسیاری از مسافرین صبح وارد این شهر می‌شوند و  عصر شهر قم را ترک می‌کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgxy93.ak9qy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما