چهارشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب : 61994
منبع : خبرگزاری فارس
در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم مطرح شد

آمادگی دستگاه‌های مختلف استان قم برای خدمت رسانی به مردم در روز طبیعت

قم نيوز : در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم بر ضرورت آمادگی دستگاه‌های مختلف استان برای خدمت رسانی به مردم در روز طبیعت تاکید شد.
آمادگی دستگاه‌های مختلف استان قم برای خدمت رسانی به مردم در روز طبیعت
آمادگی دستگاه‌های مختلف استان قم برای خدمت رسانی به مردم در روز طبیعت
به گزارش قم نیوز جلسه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم عصر امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

رضا سیار در ابتدای این جلسه با اشاره به کاهش تصادفات در استان قم اظهار کرد: در ایام نوروز شاهد کاهش تصادفات در محورهای داخل شهر قم بودیم، در این ایام دو پارکینگ موقت توسط شهرداری قم به وجود آمد.

فرماندار قم ادامه داد: در جلسات کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم به دنبال بیان ضعف‌های دستگاه‌های اجرایی استان هستیم تا این ضعف‌ها در خدمت رسانی به مسافران رفع شود، این رویه باید تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه پیدا کند.

پیام جوادیان مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در ادامه این جلسه گفت: نیروهای شهرداری در چهار روز پایانی تعطیلات نوروزی به صورت کامل در آماده باش هستند، استقرار نیروی انتظامی در بوستان‌های شهر قم به امنیت کمک می‌کند.

مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس استان قم در بخش دیگری از جلسه با اشاره به آمار کشته شدگان تصادفات جاده ای استان اظهار کرد: پنج نفر سر صحنه در تصادفات جاده‌های استان قم در ایام نوروز کشته شدند، 58 ساعت یک نفر در تعطیلات نوروزی در جاده‌های استان جان خود را از دست می‌دهند.

سید محمد تقی سجادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم در بخش پایانی جلسه خاطرنشان کرد: برخی از افراد طی روزهای تعطیل دست به ساخت و ساز غیرمجاز در روستاهای استان می‌زنند، بخشداران و دهیاران باید در این خصوص مراقبت‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci53aq.t1az32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما