چهارشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : 61995
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم خبر داد

آماده‌باش بیش از 3 هزار نفر از پرسنل شهرداری در ایام نوروز

قم نيوز : مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم آماده باش کامل بیش از 3 هزار نفر از پرسنل در دو شیفت کاری تا پایان تعطیلات را مورد تاکید قرار داد.
آماده‌باش بیش از 3 هزار نفر از پرسنل شهرداری در ایام نوروز
آماده‌باش بیش از 3 هزار نفر از پرسنل شهرداری در ایام نوروز
به گزارش قم نیوز سیدمحسن میرهادی امروز با بیان اینکه تور قم‌گردی از 27 اسفند کار خود را آغاز کرده که ثبت‌نام در آن از طریق سامانه 137 بوده است گفت: خوشبختانه شاهد استقبال بسیار چشم‌گیر مردم از این خدمات بوده‌ایم.
میرهادی گفت: موزه آستان مقدس حضرت معصومه(س)، تیمچه، خانه زند، خانه یزدان‌پناه، بیت حضرت امام از جمله فضاهایی است که مورد بازدید عموم قرار می‌گیرد.
وی به برپایی نماز جماعت در هشت بوستان شهر اشاره کرد و افزود: سامانه 137 ارتباط خوبی را برای ارائه خدمات به زائرین به صورت 24 ساعته برقرار کرده است و نیازمندی‌های زائرین را برطرف می‌کند.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: با توجه به تقارن آغاز سال با شهادت امام هادی(ع) آماده سازی شهر را داشتیم و پس از آن آماده سازی سطح شهر با توجه به اتمام ایام شهادت امام هادی(ع) را در دستور کار داشتیم و نورپردازی و آذین‌بندی انجام شد.
وی با بیان اینکه نصب سفره‌های هفت سین در مناطق هشتگانه و ورودی‌های شهر و مسافرخانه‌ها انجام شد افزود: آمادگی کامل سازمان حمل و نقل و ترافیک در پارکینگ‌های شهر و... نیز صورت گرفت.
میرهادی با بیان اینکه استقرار خودروهای آتش‌نشانی در بوستان‌ها به صورت کامل با بازدید‌های میدانی و آسیب‌شناسی‌ها صورت می‌گیرد گفت: افزایش تیم نیروهای آتش‌نشانی در بوستان‌های محل اسکان با توجه به حضور چشم‌گیر زائرین در شهر صورت گرفت.
وی آماده باش کامل بیش از 3 هزار نفر از پرسنل در دو شیفت کاری تا پایان تعطیلات را یادآور شد و اذعان کرد: ستادهای اطلاع‌رسانی از سال گذشته که هشت ستاد بود به 15 ستاد در مبادی ورودی شهر و هسته مرکزی شهر افزایش یافته است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjihem.uqevhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما