چهارشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب : 61998
مدیرکل حفظ محیط زیست قم خبر داد:

تشدید کنترل و نظارت در مناطق طبیعی قم در دور دوم سفرهای نوروزی

قم نيوز : مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: 6 گروه از محیط بانان و کارشناسان حفاظت محیط زیست استان در مناطق طبیعی و محل اتراق مردم در روز طبیعت حضور خواهند داشت.
تشدید کنترل و نظارت در مناطق طبیعی قم در دور دوم سفرهای نوروزی
به گزارش قم نیوز تورج همتی در دیدار نوروزی با محیط بانان و بازدید از پاسگاه محیط بانی پلنگ دره ضمن قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر محیط بانان در حفظ و حراست از طبیعت و مواهب الهی، خاطرنشان کرد: متأسفانه در استان قم با کمبود شدید محیط بانان مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه انتظار و توقع مردم از سازمان حفاظت محیط زیست افزایش یافته و خوشبختانه مردم و مسؤولان احساس تعهد بیشتری نسبت به مسائل زیست محیطی دارند، گفت: یگان حفاظت محیط زیست باید هرچه بیشتر از مشارکت و همراهی جوامع بومی و محلی و سازمان های مردم نهاد برای پیشگیری و برخورد با متخلفان در مناطق طبیعی و زیستگاههای حساس استان بهره مند شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی، از تشدید کنترل و نظارت مأموران اجرایی این اداره کل خبر داد و گفت: در روزهای آینده به ویژه روز 13 فروردین، 6 گروه از محیط بانان استان قم در مناطق طبیعی و محل اتراق مردم در روز طبیعت حضور خواهند داشت و کیسه های زباله و بروشورهای آموزشی در جهت اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و فرهنگسازی در میان گردشگران توزیع خواهند کرد.

وی در پایان بر ضرورت همراهی با مردم و گسترش فضای شادابی و نشاط در روز طبیعت تأکید کرد و گفت: محیط زیست استان قم و کشورمان در سال جاری با توجه به تشدید خشکسالی و کاهش بارندگی ها وضعیت شکننده تری نسبت به سال های گذشته دارد، از این رو امیدواریم از حمایت و همراهی بیشتر مردم در این جهت بهره مند شویم.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcc4oqe.2bqso8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما