جمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۳۴
کد مطلب : 62026
منبع : خبرگزاری فارس
در هشتمین روز سال جدید صورت گرفت

تردد بیش از 16 هزار خودرو در هسته مرکزی شهر قم

قم نيوز : مدیر مرکز کنترل هوشمند ترافیک شهرداری قم گفت: در هشتمین روز سال جدید بیش از 16 هزار خودرو در هسته مرکزی شهر قم تردد کرده‌اند.
تردد بیش از 16 هزار خودرو در هسته مرکزی شهر قم
تردد بیش از 16 هزار خودرو در هسته مرکزی شهر قم
به گزارش قم نیوز اکبر قلیچ امروز با بیان اینکه نظارت و پایش تصویری میزان تردد در شهر در ایام نوروز به صورت ویژه صورت می‌گیرد اظهار کرد: با توجه به اینکه طی سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای در تقویت زیرساخت‌های کنترل هوشمند ترافیک صورت گرفته، پایش تصویری تردد در شهر به صورت 24 ساعته است.
وی میزان تردد در هسته مرکزی شهر قم در هشتمین روز سال جدید را 16 هزار و 782 خودرو عنوان کرد و افزود: این میزان تردد نسبت به روز قبل از آن در حدود چهار درصد افزایش داشته است.
مدیر مرکز کنترل هوشمند ترافیک شهرداری قم ساعت اوج تردد در صبح‌ این روز را 12 تا 13 و در عصر 17 تا 18 عنوان کرد و افزود: بیشترین تردد با سهم 57 درصدی مربوط به ناوگان تاکسیرانی بوده که آمار نشان می‌دهد در هشتمین روز سال جدید 9 هزار و 566 خودرو تاکسی در هسته مرکزی و محدوده طرح ترافیک تردد داشته‌اند.
وی تردد وسایل نقلیه شخصی را 6 هزار و 377 خودرو عنوان کرد و گفت: 839 دستگاه وسایل نقلیه عمومی نیز در این روز در محدوده طرح ترافیک و هسته مرکزی شهر تردد داشته‌اند.
قلیچ گفت: 70 درصد خودروهای تردد کرده در هسته مرکزی شهر در هشتمین روز سال جدید پلاک قم و مابقی پلاک سایر شهرها بوده‌اند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfvxdv.w6d00agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما