يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : 62071
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
استاد حوزه:

اهتمام به نیازها و مسایل نظام اسلامی از شاخصه های حوزه انقلابی است

قم نيوز : استاد حوزه علمیه تصریح کرد: توجه و اهتمام به نیازها و مسایل جامعه و نظام اسلامی از شاخصه های حوزه انقلابی است.
اهتمام به نیازها و مسایل نظام اسلامی از شاخصه های حوزه انقلابی است
اهتمام به نیازها و مسایل نظام اسلامی از شاخصه های حوزه انقلابی است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سید علی ذکری با تاکید بر این که حفظ و تقویت روحیه انقلابی در حوزه های علمیه جزو اصلی ترین مطالبات امام و رهبری از روحانیت است، اظهار داشت: پس از دیدار چند سال پیش مقام معظم رهبری با مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه ، ایشان دغدغه های مهمی مطرح کردند مبنی بر این که حوزه باید انقلابی بماند و لذا در همین راستا، جلساتی تاکنون تشکیل شده تا حوزه در این خصوص به دغدغه های رهبر معظم انقلاب به درستی پاسخ دهد.

وی با بیان این که یکی از شاخص های مهم حوزه انقلابی توجه ویژه به مسایل و نیازهای مهم جامعه و نظام اسلامی است، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند همان طور که جریان اولیه شکل گیری انقلاب از قم و حوزه این شهر شروع شد دشمن می خواهد که آنتی تز انقلاب را نیز از حوزه علمیه قم شروع کنند و لذا اهمیت این مساله ضرورت دغدغه مندی مضاعف حوزویان را می طلبد.

این محقق و پژوهشگر حوزوی خاطرنشان کرد: بی شک برگزاری نشست های علمی و جلسات هم اندیشی باعث می شود که ما هم از حیث مفهوم شناسی حوزه انقلابی و هم ساختارها و راهکارهای تحقق آن به نتایج خوب و روشنی برسیم به طوری که برآیند این نظرات و ایده ها باعث تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfyxdv.w6d0eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما