يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۹
کد مطلب : 62079
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم خبر داد

اسکان 146 هزار مسافر در بوستان‌های شهر قم

قم نيوز : مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم گفت: از روز 27 اسفندماه تا روز 11 فروردین، 146 هزار مسافر در بوستان‌های شهر قم اسکان پیدا کردند.
اسکان 146 هزار مسافر در بوستان‌های شهر قم
اسکان 146 هزار مسافر در بوستان‌های شهر قم
به گزارش قم نیوز سید محسن میرهادی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به اسکان مسافران در بوستان‌های شهر قم اظهار کرد: از روز 27 اسفندماه تا روز 11 فروردین، 146 هزار مسافر در بوستان‌های شهر قم اسکان پیدا کردند و تعداد چادرهای نصب شده توسط مسافرین در این مدت 41 هزار چادر بود.

وی ادامه داد: در طول ایام نوروز، تعداد زیادی از مسافران در شهر قم برای دریافت اطلاعات در زمینه اسکان و قم گردی با شماره 137 تماس گرفتند.

مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم افزود: در روز 11 فروردین، سه هزار و 970 خودرو در پارکینگ شرقی حرم حضرت معصومه(س)، هشت هزار و 906 در پارکینگ طبقاتی و هزار و 419 خودرو در پارکینگ بهار پارک شدند.

میرهادی با اشاره به برنامه شهرداری قم برای خدمت رسانی به مردم در روز 13 فروردین اظهار کرد: تمام عوامل شهرداری در 315 بوستان شهری و جنگلی شهر قم به خصوص بوستان غدیر، بوستان علوی و بوستان جوان برای ارائه خدمات به مردم آماده هستند و بازدیدهایی در زمینه ایمنی و نظافت از این بوستان‌ها صورت گرفته است.

وی ادامه داد: خودروهای آتش نشانی در روز طبیعت در بوستان‌های شهر قم مستقر می‌شوند، همچنین نیروهای این سازمان به صورت پیاده و موتوری در این بوستان‌ها گشت خواهند زد.

مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم در پایان خاطرنشان کرد: نماز جماعت در بوستان‌های مهم شهر قم در روز طبیعت اقامه می‌شود، سازمان اتوبوسرانی و سازمان تاکسیرانی برای انتقال مسافران به این بوستان‌ها در آن روز آمادگی لازم را دارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdnz09.yt0x56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما