پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : 6208
جهان بینی خبر داد:

برگزاری المپیاد ورزش محلات قم تابستان 91

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری نخستین المپیاد ورزش محلات قم در تابستان سال جاری خبر داد.
برگزاری المپیاد ورزش محلات قم تابستان 91
به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی امروز در نشست مشترک با نمایندگان بیش از ۱۰ دستگاه دولتی استان قم در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان تصریح کرد: بدون تردید اهمیت ورزش و نقش بسزایی که ورزش در بهبود و ارتقای سلامتی افراد جامعه ایجاد می‌کند، بر هیچ کسی پوشیده نیست بنابراین باید به طرق مختلف در راستای توسعه بیش از پیش ورزش گام برداریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در ورزش قم نزدیک به ۴۰ هزار ورزشکار سازمان یافته داریم که به صورت همگانی و آماتور فعالیت می‌کنند، اما یقینا در بین آنها استعدادهایی وجود دارند که باید برای شناسایی آنها و پرورش در مسیر توسعه ورزش قهرمانی راهکار جدیدی پیدا کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: این اداره کل در نظر دارد با توجه به ظرفیت غنی و استعدادهای بالقوه‌ای که در بین نوجوانان و جوانان قمی وجود دارد و بسیاری از آنها به دلیل عدم فعالیت در باشگاه‌های ورزشی مورد توجه قرار نمی‌گیرند، نخستین المپیاد ورزش محلات قم را برگزار کند.

وی ابراز داشت: از سوی دیگر با توجه به اینکه اوقات فراغت دانش آموزان استان را در تابستان سال جاری در پیش داریم و بسیاری از خانواده‌ها علاقمند به حضور فرزندان خود در محیط‌های ورزشی هستند، برگزاری نخستین المپیاد ورزش محلات می‌تواند،‌ نتایج خوبی برای ورزش قم به ارمغان بیاورد.

جهان‌بینی اضافه کرد: در این زمینه می‌توانیم از ظرفیت بسیج، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های مساجد، پایگاه‌های بهزیستی، آموزش و پرورش و جوانان بیشماری که با معاونت جوانان این اداره کل در تماس هستند، فراخوان خوبی برای حضور تیم‌ها و ورزشکاران مختلف در نخستین المپیاد ورزش محلات قم انجام دهیم.

وی یاد آور شد: در راه برگزاری نخستین المپیاد ورزش محلات قم نیازمند مشارکت تمام ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی استان قم هستیم زیرا از یک سو معمولا با هر دستگاه اداری تعداد زیادی از جوانان مرتبط هستند و از سوی دیگر منابع و امکانات ما پاسخگوی نیازها نیست.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم اظهار داشت: پیش بینی ما این است که در نخستین المپیاد ورزش محلات قم بیش از ۲۰ هزار نوجوان و جوان ورزشکار حضور یابند که قطعا از بین آنها می‌توانیم نیروهای مستعدی در ورزش‌های مختلف شناسایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نخستین المپیاد ورزش محلات قم به صورت رسمی در روزهای آغازین تیرماه سال جاری در یکی از مجموعه‌های بزرگ ورزشی قم با برگزاری آیین افتتاحیه رسما کلید خواهد خورد تا گامی دیگر در راستای توسعه ورزش قم برداشته باشیم.

در جلسه هماهنگی برگزاری نخستین المپیاد ورزش محلات قم نمایندگان از صدا و سیما، شهرداری، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد قم، شورای اسلامی شهر و اداره کل ورزش و جوانان استان قم حضور داشتند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.vn-t23ni6ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما