سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : 62120
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداري قم

مراسم قرعه کشی ماهیانه اسفند96 برگزار شد

قم نيوز : مدیرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قم گفت: مراسم قرعه كشي همیاران بازیافت ویژه اسفند ماه 96 با حضور مسئولان شهرداري در محل سازمان مديريت پسماند برگزار شد.
مراسم قرعه کشی ماهیانه اسفند96 برگزار شد
مراسم قرعه کشی ماهیانه اسفند96 برگزار شد
به گزارش قم نیوز سيدعبدالله مير ابراهيمي با اشاره به آغاز دوره جديد قرعه كشي طرح تفكيك پسماند از مبدا در سطح مناطق شهری از سال 95 ، اظهار كرد: براي حفظ و تقویت انگيزه شهروندان، قرعه‌كشي همیاران بازیافت از سال 95 به صورت ماهیانه برگزار شده و جوايزي به برگزيدگان اهدا مي شود که این روند در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت .

وي خاطرنشان كرد: شهروندان با تحويل پسماندهاي خشك به خودروهاي سيار كه به صورت هفتگي به درب منازل آنان مراجعه مي كنند و يا غرفه‌هايي كه در سطح مناطق و نواحي مستقر هستند، برگه‌هاي امتياز دريافت مي كنند.

مدیرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قم با بيان اينكه هر شهروند مي‌تواند به ازاي كسب ۱۰۰ امتياز، كارت طلايي از غرفه‌ها دريافت ‌كند، گفت: شهروندان شماره سريال هركارت، كد غرفه و كد ملي خود را بايد به سامانه پيامك كنند تا در قرعه‌كشي ماهیانه مشاركت داده شوند.

میرابراهیمی با اشاره به برگزاری مراسم قرعه کشی اسفند ماه 96 ،گفت: 43 هزار و 403 عدد کارت طلایی در اسفند ماه در سامانه پیامکی سازمان ثبت شده است .

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تصریح کرد: در قرعه کشی های ماهیانه با هدف انتفاع تعداد بیشتری از شهروندان از جوایز، به ازای هر 300 کارت امتیاز ثبت شده در هر غرفه یک برنده در نظر گرفته شده است که این امر به دلیل مشارکت بالای شهروندان در اسفند ماه به 129 برنده رسید .

وی با اشاره به سه غرفه ای که ثبت بیشترین تعداد کارت های طلایی را از آن خود کرده اند، گفت: سه هزار و 811 کارت با کد غرفه 11 ، سه هزار و 390 کارت طلایی با کد غرفه 12 و سه هزار و 273 کارت طلایی با کد غرفه 41 در سامانه پیامکی به ثبت رسیده است .

میرابراهیمی در پایان با اشاره به فعالیت26 غرفه بازیافت در سطح شهر تصریح کرد: در سال 96 ، هفت غرفه به مجموع غرفه های بازیافت سطح شهر افزوده شده است .

خاطرنشان می شود، لیست اسامی برندگان به محض ثبت اسامی آنان در کانال سازمان منتشر خواهد شد.
 
انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcaw6ni.49nuu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما