سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 62138
منبع : خبرگزاری فارس
در رده سني بزرگسالان صورت مي‌گيرد

ملي‌پوشان فوتسال قم در اردوي جديد تيم ملي براي مصاف با برزيل

قم نيوز : ملي‌پوشان فوتسال قم بعد از قهرماني در جام ملت‌هاي آسيا به منظور همراهي تيم ملي در تورنمنت‌هاي سال 2018 به اردوي آماده‌سازي مي‌روند.
ملي‌پوشان فوتسال قم در اردوي جديد تيم ملي براي مصاف با برزيل
ملي‌پوشان فوتسال قم در اردوي جديد تيم ملي براي مصاف با برزيل
به گزارش قم نیوز فوتسال استان قم در یک دهه اخیر با حضور بازیکن بزرگ و خوشنامی همچون علی‌اصغر حسن‌زاده همواره در تیم‌های ملی دارای نماینده بوده و در کنار وی بازیکنان دیگری نظیر ابوالقاسم اروجی، علیرضا وفایی و چند چهره دیگر نیز نماینده قم در تیم ملی بوده‌اند.

اما همواره پای ثابت بازی‌های تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان در تورنمنت‌های مختلف برون‌مرزی، علی‌اصغر حسن‌زاده بوده است، بازیکنی که انواع و اقسام قهرمانی در جام‌‌های آسیایی، مقام سوم جام جهانی و از همه مهمتر، سه عنوان مرد سالی فوتسال آسیا را در کارنامه دارد.

حسن‌زاده به همراه اروجی بهمن ماه سال قبل عنوان قهرمانی دیگری را در جام ملت‌های قاره کهن جشن گرفتند و حسن‌زاده یک بار دیگر با توجه به انتخاب به عنوان بازیکن برتر این جام، خود را در آستانه چهارمین عنوان مرد سالی فوتسال آسیا قرار داد.

اکنون که بازی‌های ملی و باشگاهی در تعطیلی به سر می‌برد و تیم‌های باشگاهی آرام آرام خود را مهیای شکل‌گیری و جذب بازیکنان مورد نظر برای بازی‌های بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سال 1397 می‌کنند، تیم ملی نیز برنامه بازی‌های خود در سال ۹۷ را مشخص کرده است.

با حضور بازیکنانی که کادر فنی مشخص می‌کند، تمرینات این تیم روزهای شنبه تا دوشنبه برگزار می‌شود، ضمن اینکه چند بازی تدارکاتی نیز برای تیم ملی پیش‌بینی شده که از جمله آنها می‌توان به تورنمنت چهارجانبه‌ای در کشورمان با حضور تیم‌های مطرح ژاپن، بلاروس و اوکراین اشاره کرد.

در شرایطی که مهمترین بازی‌های تدارکاتی تیم ملی برای نیمه دوم سال جاری برنامه‌ریزی شده، انجام دو بازی تدارکاتی با برزیل در خاک این کشور، حضور در تورنمنت چهار جانبه قزاقستان با حضور ایران، آذربایجان و روسیه و چند رقابت دیگر نیز مد نظر کادر فنی تیم ملی است اما در فروردین ماه ایران میزبان تیم ملی برزیل خواهد بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjovem.uqe8tzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما