چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 62162
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم خبر داد

استقبال بیش از هزار نفر از زائران شهر قم از برپایی تورهای قم گردی

قم نيوز : مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: بیش از هزار نفر از مسافران شهر قم در تورهای قم گردی حضور پیداکرده‌اند که امید می‌رود اجرای این برنامه مهم در معرفی ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی شهر قم در سال‌های آینده باقدرت و رونق بیشتری همراه شود.
استقبال بیش از هزار نفر از زائران شهر قم از برپایی تورهای قم گردی
استقبال بیش از هزار نفر از زائران شهر قم از برپایی تورهای قم گردی
به گزارش قم نیوز مجید رفیعی با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی در اجرای طرح‌های گردشگری در شهر قم اظهار داشت: رویکرد فرهنگی در اجرا و برنامه‌ریزی تمام فعالیت‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در اولویت است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های تاریخی، گردشگری و فرهنگی ویژه شهر قم افزود: شهر قم با توجه به جایگاه ویژه‌ای که در کشور دارد از اهمیت خاصی برخوردار است، همچنین ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری فروانی در شهر قم وجود داشته که باید با اجرای برنامه‌های دقیق معرفی و شناسایی شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برگزاری تور قم گردی در شهر قم را مورد توجه قرار داد و گفت: در ایام عید نوروز با تعامل و همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تورهای قم گردی به‌صورت رایگان برپاشده که معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهر قم از اهداف اصلی برگزاری این تورها بوده است.

رفیعی بانام بردن از برخی مراکز هدف در اجرای تورهای قم گردی در شهر قم، تأکید کرد: موزه حرم مطهر، موزه شهیدان زین‌الدین، موزه و بیت مراجع معظم تقلید، بیت امام راحل در قم، خانه تاریخی زند، بیت النور، مقبره‌های گنبد سبز و تیمچه بازار ازجمله مهم‌ترین مکان‌هایی بودند که در تور قم گردی مورد توجه قرار داشتند.

وی ادامه داد: محوطه شهرداری قم و بوستان‌های امام رضا(ع)، مهدی و فدک ازجمله مهم‌ترین مراکزی بوده که تورهای قم گردی هرروز از ساعت 15 تا 20 پذیرایی مسافران برای گردش در شهر قم بوده که استقبال قابل‌توجهی نیز از برپایی این برنامه در سطح شهر قم شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: بیش از هزار نفر از مسافران شهر قم در تورهای قم گردی حضور پیداکرده‌اند که امید می‌رود اجرای این برنامه مهم در معرفی ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی شهر قم در سال‌های آینده باقدرت و رونق بیشتری همراه شود.

رفیعی با اشاره به ظرفیت‌های تاریخی بزرگ موجود در شهر قم عنوان کرد: شهر قم از منظر بناها و مکان‌های تاریخی از غنی و ظرفیت بسیار بزرگی برخوردار بوده که متأسفانه در حال حاضر بسیاری از این ظرفیت‌ها مجهول مانده است که شایسته بوده برای معرفی و ایجاد جاذبه‌های گردشگری در آن‌ها برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری انجام شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgxq93.ak9x34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما