چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۳۰
کد مطلب : 62167
منبع : خبرگزاری فارس
در فصل 1397 باشگاه‌هاي كشور

قم با 2 تيم در فصل 97 ليگ برتر فوتسال به ميدان مي‌رود

قم نيوز : فوتساليست‌هاي استان قم در تركيب دو تيم بومي در فصل جديد رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال اميد باشگاه‌هاي كشور به ميدان مي‌روند.
قم با 2 تيم در فصل 97 ليگ برتر فوتسال به ميدان مي‌رود
قم با 2 تيم در فصل 97 ليگ برتر فوتسال به ميدان مي‌رود
به گزارش قم نیوز همانند فصل 1396 لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور در سال 1397 نیز دو تیم به نمایندگی از استان قم در لیگ برتر این رده سنی به میدان می‌روند، تیم‌هایی که سال گذشته به ترتیب رتبه‌های دوم و لیگ ایران را به خود اختصاص دادند.

این دو تیم هیأت فوتبال قم و آتلیه‌طهران قم هستند که سال گذشته در جمع 14 تیم حاضر در لیگ برتر فوتسال امید ایران، در مرحله مقدماتی با یکدیگر هم‌گروه بودند و با پشت‌سر گذاشتن سایر رقبا به جمع چهار تیم برتر مرحله نهایی رسیدند اما در نهایت دوم و سوم شدند.

این در حالی است که قمی‌ها در گروه دوم مرحله مقدماتی سال گذشته، برای انجام بازی‌های نیم‌فصل مرحله مقدماتی راهی مشهد شدند و در دور برگشت میزبان دیگر حریفان بودند، ضمن اینکه بازی‌های مرحله نهایی نیز در مشهد به انجام رسید و سرانجام تیم هیأت قم نایب قهرمان شد و آتلیه‌طهران قم روی سکوی سوم ایستاد.

در مرحله نهایی رقابت‌های سال 1396 لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های ایران چهار تیم موعود پیرادل مشهد، هیأت فوتبال قم، شهروند ساری و آتلیه‌طهران قم حضور داشتند که سرانجام نماینده مشهد قهرمان شد، هیأت قم و آتلیه‌طهران قم روی سکوهای دوم و سوم ایستادند و شهروند به مقام چهارم بسنده کرد.

اکنون فصل 1397 مسابقات لیگ برتر فوتسال امید ایران در راه است و هر دو نماینده قم در این رقابت‌ها حضور دارند ولی اتفاق غم‌انگیز برای فوتسال قم این است که سرمربی تیم سوم فصل گذشته یعنی زنده‌یاد تقی عطایی دارفانی را وداع گفته و جای وی روی نیمکت تیم آتلیه‌طهران قم خالی است.

کمیته فوتسال در حالی برای بازی‌های فصل 1397 لیگ برتر امید ایران برنامه‌ریزی کرده که در این فصل تیم‌های فرش‌آراء مشهد، گیتی‌پسند اصفهان، پدیده نصف جهان اصفهان، آتلیه‌طهران قم، هیأت فوتبال قم، موعود مشهد، پرسپولیس خوزستان، شهروند ساری، شهرداری رشت، شرکت ملی حفاری ایران، مقاومت تهران و سرخپوشان همدان حضور دارند و جلسه توجیهی و قرعه‌کشی مسابقات روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه از ساعت ۱۰ صبح در سازمان لیگ فوتسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbz8b0.rhb50piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما