چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : 62208
منبع : خبرگزاری فارس
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

عمل به دستورات قرآنی راهکار حل مشکلات است/سبک زندگی قرآنی ترویج شود

قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در حالی که پس از انقلاب اسلامی و در دهه‌های اخیر محافل مدارس و نشست‌های قرآنی بسیار زیاد شده است، اما جامعه‌ای ما اگر می‌خواهد که عامل به دستورات این کتاب باشد، باید انس بیشتری با قرآن داشته باشد.
عمل به دستورات قرآنی راهکار حل مشکلات است/سبک زندگی قرآنی ترویج شود
عمل به دستورات قرآنی راهکار حل مشکلات است/سبک زندگی قرآنی ترویج شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی امروز اظهار کرد: از دیدگاه قرآن، اموال و امور مادی تا وقتی که متعلق به خود انسان است زینت حیات دنیا محسوب شده اما وقتی دوام ابدی پیدا می‌کند که در راه خدا مصرف شود.

وی با بیان اینکه وقف جزئی از فرهنگ دینی ماست گفت: وقف در دین مبین اسلام و مذهب تشیع یک فرهنگ ماندگار است، مومنانی که اموال خود را وقف می‌کنند، برای خود صدقه‌ای جاریه بر جای خواهند گذاشت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه وقف در راه معصومین(ع) با مبانی فرهنگی جامعه ما عجین شده است خاطرنشان کرد: مردم موقوفات زیادی را برای رفاه حال زائرین اماکن مقدسه و جلال و شکوه این اماکن وقف کرده‌اند.

جمشیدی تاکید کرد: اسلاف و گذشتگان ما به شایستگی به وظیفه خود در پویایی وقف عمل کرده‌ و موقوفات زیادی را به جا گذاشته‌اند؛ شایسته است که جامعه امروزی نیز نسبت به این امر مقدس توجه ویژه‌ای قائل باشند.

وی بیان کرد:‌ در حالی که پس از انقلاب اسلامی و در دهه‌های اخیر محافل مدارس و نشست‌های قرآنی بسیار زیاد شده است، اما جامعه‌ای ما اگر می‌خواهد که عامل به دستورات این کتاب باشد، باید انس بیشتری با قرآن داشته باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا فرزندان ما با همه معارف قرانی آشنا شده و سبک زندگی قرآنی داشته باشند؛ جامعه ما وقتی سبک زندگی قرآنی خواهد داشت که انس بیشتری با قرآن داشته باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch6in-.23nivdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما