چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۸
کد مطلب : 62218
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله سعیدی مطرح کرد

تلاش مردم و مسؤولان برای حمایت از کالای ایرانی

قم نيوز : امام جمعه قم بر لزوم تلاش اقشار مختلف مردم و مسئولان در راستای حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد و تحقق شعار سال را نیازمند تلاش همگانی دانست.
تلاش مردم و مسؤولان برای حمایت از کالای ایرانی
تلاش مردم و مسؤولان برای حمایت از کالای ایرانی
به گزارش قم نیوز دیدار صمیمی آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با جمعی از مدیران و خادمان این آستان مقدس به مناسبت پایان ویژه برنامه‌های نوروز 97، ظهر امروز در سالن جلسات محراب شبستان امام خمینی(ره) انجام شد.

در ابتدای این دیدار، مدیران و معاونان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به بیان ارائه گزارشی از فعالیت‌های نوروزی حرم مطهر در راستای خدمت‌رسانی به زائران پرداختند.

همچنین،‌ آیت‌الله سعیدی نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مدیران و خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در راستای اجرای ویژه برنامه‌های نوروز 97، بر لزوم تلاش اقشار مختلف مردم و مسؤولان در راستای حمایت از کالای ایرانی تأکید کرد و تحقق شعار سال را نیازمند تلاش همگانی دانست.

وی از برگزاری نشست تولیت‌های اعتاب مقدس جهان اسلام در کاظمین یاد و نسبت به افزایش تعاملات میان آستان‌های مقدس در راستای اجرای برنامه‌های مشترک و تبادل تجربیات میان بدنه اجرایی آستان‌ها ابراز امیدواری کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcivraq.t1arz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما