پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 62319
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار منطقه 4 قم خبر داد

توسعه ۶۰ هكتاری بوستان جنگلي در سطح منطقه چهار

قم نيوز : شهردار منطقه چهار قم از توسعه ۶۰ هكتاری بوستان جنگلي و ۵۵ هزار متری بوستان های شهري، ميادين و حاشيه معابر سطح این منطقه در سال گذشته خبر داد.
توسعه ۶۰ هكتاری بوستان جنگلي در سطح منطقه چهار
توسعه ۶۰ هكتاری بوستان جنگلي در سطح منطقه چهار
به گزارش قم نیوز مجید متین فر با اشاره به احداث ۱۰ بوستان محله ای و بهسازی هفت بوستان منطقه ای، اظهار داشت: علاوه بر احداث این بوستان ها ، ۵۵ هزار متر نیز توسعه بوستان‌های شهری، میادین و حاشیه معابر در منطقه چهار در سال گذشته انجام شده است.

وی از توسعه ۶۰ هکتاری بوستان‌های جنگلی در منطقه خبر داد و عنوان کرد: ۶۵ هزار اصله درخت نیز در این منطقه کاشته شده است.
شهردار منطقه 4 با اشاره به اجرای پروژه آب خام در بوستان‌های عطاران، گلستانه، فردوسی، شهید کریمی، بنفشه و... گفت: پروژه آبیاری قطره ای نیز در محدوده بوستان‌های قدس، کوثر، مرجعیت، زائر و... اجرا شده است.
وی با بیان اینکه تا دی ماه سال گذشته ۱۲ هزار متر باغچه سازی در معابر این منطقه ایجاد شد خاطرنشان کرد: تا پایان سال باغچه سازی ها به ۱۵ هزار متر افزایش یافت.
متین فر با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های فراوانی در منطقه چهار برای توسعه فضای سبز وجود دارد اظهار کرد: با توجه به اینکه زمین‌های مناسب توسعه فضای سبز به جهت توسعه شهری، بیشتر است این منطقه ظرفیت ویژه‌ای برای توسعه فضای سبز دارد و در این زمینه شهرداری منطقه برنامه‌ریزی لازم را انجام داده تا بتواند از این امکان به بهترین وجه استفاده کند.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaoeni.49nu615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما