يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : 62357
منبع : خبرگزاری فارس
مدير عامل باشگاه آتليه‌طهران قم خبر داد

خطر محروميت آتليه‌طهران قم از ليگ برتر فوتسال

قم نيوز : مدير عامل باشگاه آتليه‌طهران قم از بلاتكليفي تيم فوتسال اين باشگاه در آستانه فصل جديد رقابت‌هاي ليگ برتر و جام حذفي باشگاه‌هاي كشور خبر داد.
خطر محروميت آتليه‌طهران قم از ليگ برتر فوتسال
خطر محروميت آتليه‌طهران قم از ليگ برتر فوتسال
به گزارش قم نیوز رسول قلی‌زاده امروز تصریح کرد: فوتسال در قم طرفداران و علاقمندان بسیار زیادی دارد و با توجه به برنامه‌ریزی کمیته فوتسال برای برگزاری دوره جدید لیگ‌های برتر و جام حذفی، واقعا پاسخی به سئوالات مکرر علاقمندان به فوتسال راجع به وضعیت تیم آتلیه‌طهران نداریم.

وی با بیان اینکه این تیم در حال حاضر صد در صد بلاتکلیف است، اضافه کرد: ما از نظر مسائل مالی به شدت در وضعیت بدی هستیم اما در حال حاضر موضوع مهمتر از وضعیت مالی، این است که اگر تا پایان فروردین‌ماه باشگاه استاندارد سازی نشود باید از این رقابت‌ها کنار بکشیم، در واقع اگر استانداردسازی نشویم از لیگ‌ محروم می‌شویم.

مدیر عامل باشگاه آتلیه‌طهران قم با اشاره به نامه سازمان لیگ فوتسال به باشگاه‌های لیگ برتری، ابراز کرد: سازمان لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور در نامه‌ای به تمام باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر اعلام کرده که هر چه سریع‌تر باید مدارک حضور خود در مسابقات را برای این سازمان ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این نامه آمده است،‌ اساسنامه باشگاه، مجوز فعالیت باشگاه و همچنین اعلام آمادگی تمام باشگاه‌ها برای استاندارد‌سازی حرفه‌ای جزو مدارکی است که باید باشگاه‌ها آن را به سازمان لیگ ارائه کنند، در حالی که این موضوع یک چالش جدید برای ما در آستانه لیگ جدید و جام حذفی است.

قلی‌زاده در پاسخ به اینکه آیا پیگیری‌های باشگاه آتلیه‌طهران قم برای یافتن اسپانسر به نتیجه رسیده است، تصریح کرد: متاسفانه من در حال حاضر شرایط مالی خوبی ندارم، ضمن اینکه تا الان هر چقدر پیگیر یافتن حامی بودیم متاسفانه نتیجه نداده و هیچ کسی را پیدا نکردیم.

گفتنی است: تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم با نایب‌قهرمانی فصل 1395 لیگ دسته اول فوتسال ایران در فصل 1396 لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور داشت در پایان 26 هفته رقابت 14 تیم حاضر در نوزدهمین دوره این بازی‌ها به مقام پنجمی این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdccm1qe.2bqip8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما