يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : 62374
منبع : خبرگزاری مهر
عضو جامعه مدرسین:

کیفیت کالاهای داخلی افزایش یابد/ تأکید بر تقویت ارتباط با دنیا

قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر افزایش کیفیت کالاهای داخلی و تبلیغ رسانه‌ها در زمینه تولیدات داخل تأکید کرد.
کیفیت کالاهای داخلی افزایش یابد/ تأکید بر تقویت ارتباط با دنیا
کیفیت کالاهای داخلی افزایش یابد/ تأکید بر تقویت ارتباط با دنیا
به گزارش قم نیوز آیت الله ابوالقاسم علیدوست با اشاره به شعار سال و حمایت از تولید ملی این شعار را نکته‌ای مهم برای رسیدن به استقلال اقتصادی کشور دانست و گفت: عملی شدن این شعار الزامات خود را دارد و حاکمیت به معنای عام آن باید در این زمینه به شکل جدی وارد شود و البته در این زمینه باید از خود شروع کند.

وی ادامه داد: ما وقتی شعاری می‌دهیم و یا به دنبال آسیب اجتماعی هستیم بلافاصله این موضوع را بین مردم پیگیری می‌کنیم در حالی که مدیران جامعه تا وقتی از خود شروع نکنند امور اصلاح نمی‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین به نقش پررنگ رسانه‌ها هم اشاره و بیان کرد: رسانه‌ها هم باید در این زمینه فعالیت کرده و در تبلیغ کالاهای ایرانی به شکل جدی وارد شوند.

وی همچنین تولید کنندگان را مورد اشاره قرار داد و گفت: در مورد کالاهای داخلی اگر تبلیغ هم وجود داشته باشد اما در زمینه کیفیت پیشرفتی صورت نگیرد موفقیت‌های لازم به دست نمی‌آید.

آیت الله علیدوست تأکید کرد: متأسفانه در حال حاضر در بخشی از کالاها حتی عقبگرد وجود دارد و برخی از کالاهایی که در گذشته تولید می‌شد از کیفیت بیشتری برخوردار بود.

وی یکی از شرایط افزایش کیفیت را ارتباط با دنیا دانست و گفت: باید با دنیا ارتباط معقول و مقبول داشت تا برخی از مواد اولیه وارد شود تا بتوان با ارتقاء این کالاها و افزایش کیفیت آنها تولیدات بهتری را عرضه کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbafb0.rhb5zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما