دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب : 62457
منبع : خبرگزاری فارس
نايب‌رئيس هیأت فوتبال استان قم خبر داد

دعوت بانوي فوتباليست قم به اردوي تيم ملي

قم نيوز : نايب‌رئيس بانوان هیأت فوتبال استان قم از دعوت بانوي فوتباليست قم به اردوي آماده‌سازي تيم ملي بزرگسالان ايران خبر داد.
دعوت بانوي فوتباليست قم به اردوي تيم ملي
دعوت بانوي فوتباليست قم به اردوي تيم ملي
به گزارش قم نیوز آمنه رسولی امروز اظهار کرد: بخش بانوان هیأت فوتبال استان قم در هر دو رشته فوتبال و فوتسال برای سال جاری برنامه‌های متنوعی در نظر دارد تا بتوانیم توانمندی، استعداد و قابلیت بالای دختران و بانوان این دو رشته را در سطح کشور به خوبی نمایان کنیم.

وی ادامه داد: علاقمندی زیادی بین دختران قم برای فعالیت حرفه‌ای در این دو رشته ورزشی پرطرفدار وجود دارد، ضمن اینکه در گذشته تیم‌های بسیار خوبی از استان قم در لیگ‌های فوتسال و فوتبال بانوان ایران حضور داشته‌اند و بازیکنان زیادی از قم به تیم‌های ملی راه پیدا کرده‌اند.

نایب‌رئیس بانوان هیأت فوتبال استان قم در ادامه به دعوت یکی از بانوان فوتبالیست قم به اردوی آماده‌سازی تیم ملی اشاره و ابراز کرد: با اینکه قم در حال حاضر تیمی در لیگ‌های فوتبال بانوان ایران ندارد اما فعالیت بانوان قمی در این رشته تعطیل نیست و آنها در تیم‌های سایر استان‌ها حضور و عملکرد خوبی دارند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی امور ورزش بانوان فدراسیون فوتبال، اردوی تیم ملی بزرگسالان فوتبال بانوان ایران از 22 فروردین‌ماه به میزبانی تهران در مجموعه ورزشی یزدان برگزار می‌شود و فوتبالیست‌هایی از استان‌های مختلف برای حضور در این اردو توسط کادر فنی فراخوانده شده‌اند.

رسولی خاطرنشان کرد: کادر فنی تیم ملی فوتبال زنان ایران برای تشکیل این اردو از بانوان فوتبالیست استان‌های اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد، زنجان، کرمان، قم، قزوین، خراسان‌رضوی، فارس، تهران، آذربایجان غربی، همدان، ایلام و کردستان دعوت به عمل آورده است.

وی در پایان اظهار کرد: در این اردو حدیث قره‌بیگلو نماینده بانوان فوتبالیست استان قم در جمع ملی‌پوشان دعوت شده است، در حالی که بازیکنان باید تا بیست و پنجم فروردین در اردو باشند و خود را برای جلب نظر کادر فنی به منظور همراهی تیم ملی در مسابقات برون‌مرزی سال 1397 آماده کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd5o09.yt0xk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما