سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 62458
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم خبر داد

کشف 2 کیلوگرم هروئین و دستگیری 3 نفر قاچاقچی

قم نيوز : رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از کشف 2 کیلوگرم هروئین و دستگیری 3 نفر قاچاقچی در استان خبر داد.
کشف 2 کیلوگرم هروئین و دستگیری 3 نفر قاچاقچی
کشف 2 کیلوگرم هروئین و دستگیری 3 نفر قاچاقچی
به گزارش قم نیوز غلامعباس بلفکه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پیگیری‌های اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، مشخص شد شخصی به هویت معلوم قصد دارد مقادیری مواد مخدر "هرویین" را از پایتخت به استان قم منتقل و برای نگهداری تحویل شخصی در یکی از محله‌های استان کند که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به آدرس اعلام شده اعزام و به محض ورود به منزل موصوف متوجه شدند تحویل گیرنده مواد مخدر در منزل حضور نداشته که در این ارتباط در بازرسی از داخل زیرزمین منزل، مقدار 2 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین مرطوب در قالب 2 بسته و 2 دستگاه ترازوی توزین دیجیتالی و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد.

بلفکه ادامه داد: ماموران طی یکسری اقدامات پلیسی، مالک اصلی مواد مخدر را با یک دستگاه خودروی پژو 405 و یک نفر سرنشین در حوالی منزل موصوف مشاهده کرده و به تعقیب و گریز متهمان پرداختند که موفق شدند در یک اقدام ضربتی هر دو نفر را دستگیر کنند.

وی اضافه کرد: در ادامه تحویل گیرنده مواد مخدر نیز توسط ماموران شناسایی و در حالی که قصد ورود به منزلش را داشت، دستگیر و متهمان به همراه خودروی توقیف شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیان کرد: پس از تشکیل پرونده، نهایتاً برای انجام مراحل قانونی مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceve8p.jh8wni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما