سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 62489
منبع : خبرگزاری فارس
در گروه نخست مقدماتي صورت مي‌گيرد

رقابت الماس شهر قم در ليگ فوتسال ايران

قم نيوز : تيم فوتسال الماس شهر به نمايندگي از قم در دوره جديد رقابت‌هاي ليگ فوتسال باشگاه‌هاي كشور برابر رقباي خود به ميدان مي‌رود.
رقابت الماس شهر قم در ليگ فوتسال ايران
رقابت الماس شهر قم در ليگ فوتسال ايران
به گزارش قم نیوز در شرایطی که رقابت‌های باشگاهی فوتسال استان قم ملاک انتخاب نماینده قم برای حضور در مسابقات باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، این لیگ در دسته‌های برتر، اول و دوم بزرگسالان و رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

در پایان فصل تیمی که عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ فوتسال باشگاه‌های برتر استان قم را کسب کند نماینده قم در لیگ مناطق ایران است، اما در شرایطی که از قهرمان فصل 1396 لیگ برتر قم خبری نیست، تیم الماس شهر قم در این رقابت‌ها نماینده قمی‌ها به شمار می‌رود.

قرعه‌کشی بازی‌های فصل 1397 لیگ مناطق فوتسال کشور در حالی برگزار شد که تیم فوتسال الماس شهر قم در گروه نخست مرحله مقدماتی جای گرفت و برای دفاع از اعتبار فوتسال قم متشکل از بازیکنان مستعد بومی برابر رقبای خود قرار خواهد گرفت، در حالی که بازی‌های این تیم در شهر رشت برگزار می‌شود.

تیم‌های حاضر در گروه نخست و حریفان تیم الماس شهر قم نیز دخانیات رشت، بیمه آسیا پیله‌سوار، همای سپهر زیبا دشت، وکلای دادگستری گلستان، صرافی مدینه بندر ترکمن، امید گلستان، هیأت فوتبال آذربایجان شرقی، هیئت فوتبال تهران و شهرستان شوط آذربایجان‌غربی هستند.

تیم الماس شهر در حالی راهی این رقابت‌ها می‌شود که استان قم امسال دو تیم دیگر نیز در لیگ‌های برتر و دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور دارد، به طوری که فوتسال‌دوستان قمی در لیگ برتر پیگیر نتایج تیم آتلیه‌طهران قم و در لیگ دسته اول در انتظار تیم هیأت فوتبال قم خواهند بود.

در سال 1396 هر دو تیم آتلیه‌طهران و هیأت فوتبال قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران جای داشتند ولی در پایان رقابت 14 تیم حاضر در این بازی‌ها، تیم هیأت قم به لیگ دسته اول سقوط کرد و تیم آتلیه‌طهران قم با کسب رتبه پنجم جایگاه خود را در لیگ برتر حفظ کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci35aq.t1arv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما