سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب : 62517

مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان قم

قم نيوز : مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای پسران قم در سالن همایش های این دانشگاه برگزار گردید.
مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان قم
مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان قم
به گزارش قم نیوز مقارن با ظهر امروز سه شنبه 21 فروردین ماه ، مراسم تودیع آقای دکتر اردستانی ریاست دانشکده فنی و حرفه ای پسران قم و معارفه جناب آقای مهندس رضا حری فراهانی ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان قم در سالن همایش های این دانشگاه برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین بنیان جوادی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، ضمن تبریک ایام رجبیه خدمت حاضران، سیاست دانشگاه فنی و حرفه ای را تجمیع مراکز در سطح استانها عنوان کرد که به منظور صرفه جویی در هزینه ها و گسترش زیرساختهای اساسی این مراکز می تواند موثر باشد.

وی بیان کرد: از دیگر اهداف تجمیع مراکز توزیع عادلانه امکانات ، برنامه ریزی های هماهنگ  و رشد همزمان این مراکز می باشد.

پس از صحبت های ایشان آقار دکتر اردستانی ضمن تشکر از حضار محترم، رشد همه جانبه و سریع دانشگاه فنی و حرفه ای را یادآور شده و اعلام نمودند که در برنامه ششم توسعه با نگاه ویژه ای به دانشگاه فنی و حرفه ای نگریسته شده است.

در ادامه مراسم آقای مهندس رضا حری فراهانی گزارشی از نحوه تشکیل و تاسیس مراکز فنی و حرفه ای استان از نظر رشد دانشجو، رشد زیر ساختها، رشد امکانات و فضاهای آموزشی را برای جمع حاضر بیان کرده و سپس از برنامه های خود جهت رشد و شکوفایی دانشگاه فنی و حرفه ای در سطح استان با توجه به منویات مقام معظم رهبری و نگاه ویژه ایشان به این مراکز عرایضی را بیان کردند.

در پایان جلسه پس از قرائت حکم انتصاب آقای مهندس حری فراهانی ، از زحمات آقای دکتر اردستانی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca0mni.49nu615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما