پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب : 62564
منبع : خبرگزاری فارس
معاون خدمات شهری شهرداری قم مطرح کرد

لزوم همکاری نهادهای مختلف برای بهره برداری از پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم گفت: برای بهره برداری از پارکینگ‌های موقت در اطراف مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعیان نیاز به همکاری نهادهای مختلف داریم.
لزوم همکاری نهادهای مختلف برای بهره برداری از پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران
لزوم همکاری نهادهای مختلف برای بهره برداری از پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز سید امیر سامع امروز با اشاره به لزوم کمک دستگاه‌های اجرایی به شهرداری قم در ایام نیمه شعبان اظهار کرد: باید این دستگاه‌ها همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند تا این نهاد بتواند در خدمت رسانی خود در ایام نیمه شعبان به زائرین مسجد مقدس جمکران توسعه داشته باشد.

وی ادامه داد: برای بهره برداری از پارکینگ‌های موقت در اطراف مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان نیاز به همکاری نهادهای مختلف داریم، شهرداری نیروی کافی برای این کار ندارد.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم افزود: برای پشتیبانی از موکب‌های مردمی مسیر مسجد جمکران در ایام نیمه شعبان در زمینه تامین آب و برق نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی هستیم، البته ظرفیت مردمی زیادی در این زمینه وجود دارد.

سامع با اشاره به ساماندهی معابر اطراف مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: در ایام نیمه شعبان ساماندهی لازم در این معابر صورت می‌گیرد تا شاهد حضور دستفروشان و متکدیان در اطراف مسجد مقدس جمکران نباشیم.

مهدی آهنین پنجه در ادامه این جلسه با اشاره به مشکل برق پارکینگ‌های موقت مسجد جمکران اظهار کرد: این پارکینگ‌ها در ایام نیمه شعبان به صورت موقت است، در حالی که باید این پارکینگ‌ها دارای مکان ثابتی باشند تا هر سال مجبور نشویم که تاسیسات جدیدی برای شبکه برقشان ایجاد کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم در پایان خاطرنشان کرد: همچنین ایستگاه‌های صلواتی در مسیر مقدس جمکران باید در مکان‌هایی برپا شوند که امکان تامین برقشان بدون ایجاد اتصالی در شبکه توزیع برق باشد.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcc0pqe.2bqie8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما