پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 62582
منبع : خبرگزاری فارس
حجت الاسلام والمسلمين رفيعي خواستار شد

ضرورت توجه به حريم خصوصي افراد در فضاي مجازي

قم نيوز : استاد حوزه علمیه با اشاره به آسيب‌ها و بي اخلاقي‌هاي موجود در فضاي مجازي، خواستار توجه به حفظ حريم خصوصي افراد و كاربران در اين فضا شد.
ضرورت توجه به حريم خصوصي افراد در فضاي مجازي
ضرورت توجه به حريم خصوصي افراد در فضاي مجازي
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در مراسم بزرگداشت شهادت امام موسی کاظم(ع) و درس اخلاق در استانداری قم طی سخنانی با تسلیت ایام شهادت هفتمین امام شیعیان اظهار کرد: به واسطه حضور فرزندان و نوادگان امام کاظم(ع)، ما ایرانی‌ها علقه و ارادت خاصی نسبت به آن حضرت داریم.

وی با اشاره به شرایط خاص ابتدای امامت امام کاظم(ع) و سال‌های بعد از آن تصریح کرد:  بعد از شهادت امام صادق(ع)، شیعه به 5 گرایش تقسیم شد و پیشوای هفتم در چنین شرایط خاص و دشواری، زمام امامت را عهده دار شدند.

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی العالمیه با تبیین گوشه ای از ویژگی‌های شخصیتی و ابعاد زندگانی پربار امام کاظم(ع) به ویژه در بعد مردم داری، با نقل روایاتی از منابع مستند تاریخی خاطرنشان کرد: ارتباط و حضور مسؤلان در بین مردم امری ضروری و بسیار مفید است.

حجت الاسلام رفیعی اصلاح بین مسلمانان و افزایش پیوند و قرابت بین آنان را یکی از شاخصه‌های انسان‌های مؤمن و مقرب الهی دانست و افزود: بر اساس روایتی از امام هفتم(ع)، مقرب ترین مردم در نزد خدای متعال کسانی هستند که بین مردم اصلاح ایجاد و اختلافات را کم می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به توصیه‌های ائمه اطهار(ع) بر لزوم حفظ آبروی انسان‌ها و عدم آشکار ساختن عیوب آن‌ها، به آسیب‌ها و بی اخلاقی‌های موجود در فضای مجازی در رابطه اشاره و خاطرنشان کرد: رعایت و توجه به حفظ حرمت و حریم خصوصی افراد در این فضا ضروری است.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdccipqe.2bqi48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما