پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : 62593
منبع : خبرگزاری فارس
سرمربي تيم بسكتبال با ويلچر ايثار قم خبر داد

ملي‌پوش ايثار قم به دنبال نخستين سهميه بازي‌هاي پاراآسيايي

قم نيوز : سرمربي تيم بسكتبال با ويلچر ايثار قم از تلاش ملي‌پوش ايثار قم براي همراهي تيم ملي ايران و تجربه نخستين حضور در بازي‌هاي پاراآسيايي خبر داد.
ملي‌پوش ايثار قم به دنبال نخستين سهميه بازي‌هاي پاراآسيايي
ملي‌پوش ايثار قم به دنبال نخستين سهميه بازي‌هاي پاراآسيايي
به گزارش قم نیوز جواد شهره‌غلامی امروز اظهار کرد: تنها نماینده ورزش جانبازان و معلولین استان قم در رشته بسکتبال با ویلچر دارای شانس همراهی تیم ملی ایران در بازی‌های پاراآسیایی 2018، محمد محمدنژاد ملی‌پوش باشگاه ایثار قم است.

وی ادامه داد: محمدنژاد با درخشش در ترکیب تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم و نشان دادن استعداد و توانایی بالای خود، از سال 2013 عضو تیم ملی جوانان ایران شد و در همان سال حضور در بازی‌های پاراآسیایی رده سنی جوانان و همچنین مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان جهان را تجربه کرد و یکی از ستاره‌های مسابقات جهانی بود.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم افزود: محمدنژاد یکی از شاخص‌ترین بازیکنان ما در راه قهرمانی تیم ایثار قم در فصل گذشته رقابت‌های باشگاهی ایران و صعود به لیگ دسته اول کشور بود، بسکتبالیستی که از هوش بسیار بالا، قابلیت تاکتیک‌پذیری قابل ملاحظه و چندین شاخص دیگر برخوردار است.

وی با اشاره به حضور محمدنژاد در جمع نفرات دعوت شده از سوی کادر فنی، عنوان کرد: با دعوت از 18 ملی‌پوش چهارمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان از روز بیستم فروردین ماه آغاز شده و محمدنژاد بعد از تجربه بازی‌های پاراآسیایی جوانان اکنون برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی بزرگسالان آماده می‌شود.

شهره‌غلامی عنوان کرد: البته علاوه بر بازی‌های پاراآسیایی که در جاکارتای اندونزی به انجام می‌رسد، مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان نیز دیگر میدانی است که محمدنژاد فرصت نمایش استعداد و توانمندی خود را در این پیکار مهم دارد و نقش مثبت خود را در تیم ملی بار دیگر به خوبی به نمایش بگذارد.

وی با بیان اینکه محمدنژاد سابقه اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل را نیز دارد، افزود: ملی پوشان تیم بسکتبال با ویلچر برای آمادگی حضور در مسابقات جهانی آلمان و بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا تا 28 فروردین در اردو هستند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcexn8p.jh8woi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما