جمعه ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : 62610
منبع : خبرگزاری فارس
نایب رئيس مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه علميه قم:

پيروان محمد رسول الله(ص) موانع تجلي نور بعثت را از ميان برمي‌دارند

قم نيوز : نایب رئيس مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه علميه قم گفت: پيروان محمد رسول الله(ص) به زودي خانه عنكبوتي دشمن را فتح مي‌كنند و موانع تجلي نور بعثت را از ميان برمي‌دارند.
پيروان محمد رسول الله(ص) موانع تجلي نور بعثت را از ميان برمي‌دارند
پيروان محمد رسول الله(ص) موانع تجلي نور بعثت را از ميان برمي‌دارند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام جلال رضوی مهر امروز ضمن تبریک مبعث رسول اکرم(ص) اظهار کرد: بعثت پیامبر اکرم(ص) بزرگترین انقلاب در دایره خلقت الهی است و محور همه حرکت‌های توحیدی به سوی نور هدایت و سعادت بشر محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مبعث سبب شد به وسیله وحی ارتباطی مستمر تا ظهور خاتم  الاوصیا(ص) ایجاد شود و مسلمانان از طریق بعثت درس مدارا، مهرورزی و دوری از جهل و پیروی از عقل را بیاموزند تا همه اقوام و ملل در کنار یکدیگر مسالمت‌آمیز زندگی کنند.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به آموزه‌های بعثت گفت: آسایش، آرامش و آزادی به اصولی وابسته است که در رسالت انبیا برای بشریت به ارمغان آمده است. تمام تلاش جاهلان بر اساس حلقه‌های منحرفی است که دیروز در قالب نمرود و فرعون و امروز در قالب صهیونیسم و استکبار خودنمایی می‌کند و بعثت پدیده چند بعدی برای الهام به بشر است تا به جهل و خودفراموشی دچار نشوند.

وی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب‌هایی که در جوامع بشری روی می‌دهد و در برابر ظلم و ستم می‌ایستند انشعابی از بعثت است. می‌توان بیان کرد بعثت چراغ راه هدایت به سوی خداوند است.

رضوی‌مهر با بیان اینکه انبیا و اولیا مسیر بعثت را مطمئن‌ترین راه برای فتح قله انسانیت می‌دانند گفت: بعثت سبب رویش دانش، تفکر و اندیشه در بین مردمی شد که جهل، تعصب، آدم‌کشی و زنده به گور کردن دختران فرهنگ آن جامعه بود و اسلام، عقلانیت و فطرت را به عنوان محورهای همیشه همراه به جهانیان معرفی کرد.

وی با بیان اینکه بعثت نبی مکرم اسلام(ص) کانون اخلاق در زندگی بشر است عنوان کرد: امروز پیروان پلیدی و سیاهی تحمل سعادت پیروان بعثت را ندارند. باید در نظر داشت پیروان محمد رسول الله(ص) به زودی خانه عنکبوتی دشمن را فتح می‌کنند و موانع تجلی نور بعثت را از میان برمی‌دارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdce7p8p.jh8wzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما