يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : 62669

دخالت آمر به معروف در قم، آدم ربایان را ناکام گذاشت

قم نيوز : تلاش گروهی آدم ربا برای ربودن یک پسر بچه با دخالت یکی از خواهران آمر به معروف در قم ناکام ماند.
دخالت آمر به معروف در قم، آدم ربایان را ناکام گذاشت
دخالت آمر به معروف در قم، آدم ربایان را ناکام گذاشت
به گزارش قم نیوز، یک آدم ربایی در قم با دخالت آمر به معروف و ناهی از منکر در قم ناکام ماند و فاجعه‌ای که در آستانه رقم خوردن بود، با درایت و هوشیاری این آمر به معروف ختم به خیر شد.

در این حادثه، خواهر حسینی از فعالان امربه معروف و نهی از منکر استان قم در حین تردد در یکی از معابر، متوجه تلاس سرنشین مونث یک خودروی شاسی بلند و رانند برای سوار کردن پسربچه ای می‌شود

این آمر به معروف پس از دقت بیشتر کشمکش فرد مونث و جیغ و فریاد پسربچه را دیده و متوجه می شود که نامبرده قصد ربودن کودک را دارد و از این رو با معرفی خود بعنوان ضابط امر به معروف و تماس با پلیس ۱۱۰ سبب فراری دادن آدم رباها شده و کودک مذکور به آغوش خانواده باز می‌گردد.

ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر استان قم نیز ضمن تقدیر  از این  آمربه معروف، به شهروندان تاکید کرده است که از تنها قرار دادن کودکان در معابر جدا خودداری و همچنین در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک از باب احساس وظیفه و نهی ازمنکر، پلیس ۱۱۰ را باخبر سازند.

چندی قبل این ستاد از راه اندازی مجدد تذکر لسانی در خیابان‌های قم و گسترش دامنه فعالیت این ستاد به خودروها خبر داد و به نظر می رسد با فعالیت‌های جدید آمران به معروف خیابان‌های قم برای مجرمان و آمران به منکر ناامن شده است.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdci3qaq.t1arq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما