کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران عنوان کرد

آغاز به کار پویش مردمی «قدمی برداریم» از ایام نیمه شعبان

خبرگزاری فارس , 27 فروردين 1397 ساعت 10:04

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه تمام اقشار جامعه در سطوح مختلف به‌تناسب شغل و تخصصی که دارند پویش #قدمی_برداریم دعوت می‌شوند، گفت: هدف از برگزاری پویش این است که هرکسی به سهم خود در جامعه برای جلب رضایت حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه) قدمی بردارد.


به گزارش قم نیوز ابراهیم صدوقی با اشاره به راه‌اندازی پویش مردمی #قدمی_برداریم به تشریح اهداف این پویش پرداخت و اظهار کرد: حوزه معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران مجموعه‌ای است که رویکرد آموزشی تبلیغی داشته و وظیفه دارد زمینه‌ای فراهم کند تا دانش و بینش همه مخاطبان و زائران از سراسر دنیا نسبت به موضوع انتظار و مهدویت حقیقی ارتقا یابد.

وی افزود: در کنار فعالیت‌های متعدد فرهنگی مانند مراسم و کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه‌های فرهنگی، جلسات پرسش و پاسخ مهدوی و غیره در ایام نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران که به‌عنوان پایگاه عظیم تشیع از سوی رهبر معظم انقلاب نامیده شده، پویشی با عنوان #قدمی_برداریم راه‌اندازی شده که نیمه شعبان امسال آغاز می‌شود و تا پایان سال هم ادامه دارد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه تمام اقشار جامعه در سطوح مختلف به‌تناسب شغل و تخصصی که دارند به این پویش دعوت‌شده‌اند خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری پویش این است که هرکسی به‌تناسب شغلی و تخصصی که دارد برای جلب رضایت حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه) قدمی بردارد.

صدوقی با توجه به اینکه انتظار تنها نشستن و دعا کردن نیست تصریح کرد: در کلام مقام معظم رهبری است که می‌فرمایند انتظار یک عمل است بی‌عملی نیست و نباید اشتباه کرد و خیال کرد که انتظار یعنی اینکه دست روی دست بگذاریم و منتظر بمانیم تا یک کاری بشود زیرا انتظار یک عمل است بی‌عملی نیست.

وی قدم برداشتن برای جلب رضایت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) را باعث تقویت انگیزه درونی مردم دانست و بیان کرد: ما اعتقادداریم کار فرهنگی باید جریان ساز باشد و این جریان سازی نیز طوری باشد که بتواند اقشار مختلف مردم را به امام زمان (علیه‌السلام) نزدیک کند و باعث نزدیکی قلوب مردم شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در پایان از تمامی اصناف ازجمله اصحاب هنر و رسانه، پزشکان، مهندسین، دانشجویان، طلاب حوزه‌های علمیه، فرهنگیان، بازاریان و دیگر صنوف و اقشار برای شرکت در این پویش مردمی دعوت کرد تا بتوانند برای نزدیک شدن به ظهور و جلب رضایت حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه) قدمی بردارند.

انتهای پیام/138


کد مطلب: 62718

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/62718/آغاز-کار-پویش-مردمی-قدمی-برداریم-ایام-نیمه-شعبان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir