کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

فتنه دهه ٩٠ تعامل و نفوذ است/ تربیت نیروهای انقلابی در حوزه علمیه

خبرگزاری مهر , 27 فروردين 1397 ساعت 10:11

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: فتنه دهه ٩٠ فتنه تعامل و نفوذ است و دشمن نیز قصد نفوذ بر کشور را دارد.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی شامگاه یکشنبه در مراسم هجدهمین یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی که با عنوان لحظه شناسی و ایثار در راستای اهداف انقلاب در حسینیه این مدرسه علمیه برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس آیات و روایات انسانی کامل است که در همه ابعاد رشد کرده باشد و جامعه نیز به طلابی نیاز دارد که در عرصه‌های مختلف رشد کرده‌اند.

وی با اشاره به برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان افزود: دشمنان همواره تلاش می‌کنند تا در حوزه‌های علمیه جریان‌سازی کنند و بدون تردید در حال حاضر نیز استکبار جهانی علیه حوزه‌های علمیه برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره فتنه‌های دهه ۹۰ خاطرنشان کرد: فتنه دهه ۹۰ فتنه تعامل و نفوذ است و دشمن نیز قصد نفوذ بر کشور را دارد.

دشمنان برنامه‌ریزی‌های زیادی علیه حوزه‌های علمیه می‌کنند

وی ادامه داد: دشمنان به این مسئله‌ که بسیاری از نیروهای نظام در حوزه‌های علمیه پرورش یافته‌اند آگاهی دارد و به همین دلیل برنامه‌ریزی‌های زیادی علیه حوزه‌های علمیه می‌کند.

حجت الاسلام حاجی صادقی عنوان کرد: قرآن کریم برای همه جریان‌ها برنامه و راهکار دارد و ما باید در فتنه‌ها و مشکلات از راهکارهای قرآن کریم استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: در حوزه‌های عملیه باید به تربیت نیروهای ولایت مدار و آماده برای دفاع از اسلام و انقلاب توجه ویژه‌ای شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن به این مسئله آگاه است که اسلام جز توسط مسلمانان و انقلاب نیز جز توسط انقلابیون متوقف نمی‌شود و به همین دلیل برنامه‌ریزی‌های زیادی در این زمینه علیه اسلام و انقلاب می‌کند.

انتهای پیام/ 138


کد مطلب: 62719

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/62719/فتنه-دهه-٩٠-تعامل-نفوذ-تربیت-نیروهای-انقلابی-حوزه-علمیه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir