کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای استان قم:

کیفیت‌بخشی لازمه افزایش گرایش مردم به استفاده از کالای ایرانی است

خبرگزاری فارس , 27 فروردين 1397 ساعت 14:49

رئیس شورای استان قم کیفیت‌بخشی را لازمه افزایش گرایش مردم به استفاده از کالای ایرانی عنوان کرد.


به گزارش قم نیوزحجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد آتش زر امروز با اشاره به نامگذاری سال 97 به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: رهبری با اشراف کامل به مسائل و مشکلاتی که در کشور وجود دارد این بار در کنار دولت، خطاب خود برای تحقق شعار سال را مردم قرار دادند.

وی با تاکید بر اینکه معیشت تمام مردم به اقتصاد شهر وابسته است خاطرنشان کرد: به همین نسبت اگر شاهد افزایش استفاده از کالای ایرانی باشیم اشتغال بیشتر شده و به دنبال آن رونق اقتصادی ایجاد می شود و به دنبال آن گرایش مردم به ساخت و ساز بیشتر شده و درآمد حاصل آن در اختیار شهرداری‌ها، بستر توسعه و رشد روزافزون شهرها را فراهم خواهد کرد.

رئیس شورای استان قم اهمیت افزایش کیفیت در افزایش گرایش مردم به کالای ایرانی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: مهم‌ترین شاخص در گرایش مردم به کالای ایرانی کیفیت آن است، حتی مردم حاضرند پول بیشتری پرداخت کنند اما کیفیت بیشتری را به دست آورند.

وی با تاکید بر اینکه تولید‌کنندگان باید به سمت افزایش کیفیت کالای ایرانی بروند تصریح کرد: اگر کیفیت افزایش یابد مردم به استفاده از کالای ایرانی گرایش پیدا خواهند کرد؛ از طرف دیگر ارگان‌های فعال در شهر، خصوصا شهرداری‌ها نیز اگر کالای ایرانی با کیفیت در اختیارشان باشد قطعا رغبت بیشتری به مصرف آن خواهند داشت.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 62734

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/62734/کیفیت-بخشی-لازمه-افزایش-گرایش-مردم-استفاده-کالای-ایرانی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir