کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبير هیأت كبدي استان قم خبر داد

برگزاري جشنواره استعدادیابی براي توسعه کبدی در قم

خبرگزاری فارس , 27 فروردين 1397 ساعت 23:02

دبير هیأت كبدي استان قم گفت: با برگزاري جشنواره استعداديابي و شناخت نخبه‌هاي رده‌هاي سني پايه به دنبال توسعه اين رشته در قم هستيم.


به گزارش قم نیوز محمدرضا رجایی امروز اظهار کرد: جشنواره استعدادیابی رده‌های سنی پایه کبدی تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد، جشنواره‌ای که در هر دو بخش دختران و پسران اجرا شد و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه از آماده‌سازی کبدی‌کاران قم برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان ایران خبر داد و افزود: تمرینات این تیم زیر نظر کادر فنی با حضور بازیکنان جوان و مستعد این رشته در خانه کبدی مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم در حال انجام است و به زودی ترکیب نهایی تیم اعلام می‌شود.

دبیر هیأت کبدی استان قم افزود: امسال با برنامه‌ریزی فدراسیون کبدی، چهاردهمین دوره مسابقات کبدی جوانان پسر کشور در روزهای هشتم تا یازدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و هیأت کبدی قم برای حضور پرقدرت در این مسابقات از تیم جوانان به خوبی حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه فدراسیون کبدی میزبانی این رقابت‌ها را به هیأت کردستان سپرده و مسابقات در شهر سنندج برگزار می‌شود، افزود: وزن‌کشی این پیکارها عصر روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه انجام می‌شود و وزن قانونی کبدی‌کاران شرکت کننده ٧٢ کیلوگرم اعلام شده است.

رجایی سپس به شرایط سنی کبدی‌کاران حاضر در این دوره از مسابقات اشاره و عنوان کرد: کبدی‌کاران متولد یازدهم دی‌ماه سال 1377 به بعد امکان رقابت در ترکیب تیم‌های شرکت کننده در این دوره را دارند، در حالی که مسابقات سال گذشته با قهرمانی تیم گلستان در زابل به پایان رسید.

وی در ادامه از حضور داوود یارجان‌علی یکی از کبدی‌کاران با تجربه قم در اردوی تیم ملی سرکل کبدی ایران خبر داد و افزود: یارجان‌علی سال گذشته در ششمین دوره مسابقات سرکل کبدی مردان باشگاه‌های کشور یکی از ارکان قهرمانی نماینده استان قم بود.

دبیر هیأت کبدی استان قم در پایان اظهار کرد: در پایان رقابت‌های سرکل کبدی قهرمانی ایران در کرمانشاه تیم آذین گسترش شهریار ارس قم به عنوان قهرمانی رسید، هیأت کرمانشاه میزبان مسابقات روی سکوی نایب‌قهرمانی جای گرفت و تیم‌های مازندران و تبریز به عنوان سوم مشترک دست پیدا کردند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 62759

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/62759/برگزاري-جشنواره-استعدادیابی-براي-توسعه-کبدی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir