کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم خبر داد

بانوان قم در اردوي بازي‌هاي آسيايي / معرفي مسوولان 5 كميته هیأت جودوي قم

خبرگزاری فارس , 28 فروردين 1397 ساعت 12:21

رئيس هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم از حضور بانوان قم در اردوي جديد بازي‌هاي آسيايي و معرفي مسوولان پنج كميته هیأت جودوي قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز مجید متقی امروز اظهار کرد: خانم‌ها پریسا حیدری و خدیجه رضایی دو نماینده هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم در اردوی تیم اعزامی جوجیتسو زنان ایران برای اعزام به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: حیدری و رضایی در مرحله دوم اردوی تیم ملی جوجیتسو بانوان ایران در تهران کنار دیگر ملی‌پوشان تمرین می‌کنند، در حالی که هر دو نفر در مسابقات سال گذشته جوجیتسو قهرمانی کشور درخشیدند و واسطه شایستگی‌های خود به اردوی تیم ملی جوجیتسو دعوت شدند.

رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش در ادامه از آغاز اردوی تمرینی این رشته در سال جدید خبر داد و افزود: با اطلاع رسانی به مربیان و ورزشکاران رده‌های سنی نوجوانان و جوانان، اردوی تمرینی جودوکاران زیر نظر استاد والی در سالن جودو باشگاه تختی برگزار می‌شود.

وی در ادامه به معرفی برخی مسوولان جدید کمیته‌های هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم اشاره و بیان کرد: احکام جدید مسوولان کمیته‌های فنی، مربیان، جوجیتسو، آموزش، پیگیری و رسیدگی به فعالیت‌های اجرایی هیأت برای فعالیت آنها در سال 1397 صادر شده است.

متقی خاطرنشان کرد: بر این اساس آقایان امیرعباس فیروزی به عنوان دبیر کمیته فنی جودو، سیدحسین حسینی‌زاده به عنوان دبیر کمیته مربیان هیأت، یوسف فرج‌اللهی به عنوان دبیر کمیته جوجیتسو، سجاد مسن‌آبادی به عنوان دبیر کمیته آموزش هیأت، سیدسجاد شاکر به عنوان مسوول پیگیری و رسیدگی به فعالیت‌های اجرایی کمیته‌های هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم منصوب شدند.

وی در پایان اظهار کرد: در حال حاضر شاهد حضور حسین سلیمانی، محمد طالبی و محسن ولی‌زاده جودوکاران ما در اردوی استعدادیابی تیم‌ ملی جودو هستند و کاتاروهای قم نیز کم کم آماده حضور موفق خود در مسابقات قهرمانی کاتا جودو مردان ایران می‌شوند تا موفقیت‌های گذشته را ادامه دهند.

انتهای پیام / 138


کد مطلب: 62779

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/62779/بانوان-قم-اردوي-بازي-هاي-آسيايي-معرفي-مسوولان-5-كميته-هیأت-جودوي

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir