کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله سعیدی: نیروهای مسلح از جناح‌بازی‌های سیاسی پرهیز کنند

خبرگزاری فارس , 28 فروردين 1397 ساعت 17:01

تولیت حرم حضرت معصومه(س) امنیت کنونی کشور را مدیون بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی دانست و گفت: این نیروها باید از جناح‌بازی‌های سیاسی پرهیز و حرکت خود را در مسیر رهبر انقلاب اسلامی دنبال کنند.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در دیدار فرماندهان و نیروهای پدافند هوایی حضرت معصومه(س) و آمادگاه منظریه شهید فراشاهی ارتش که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) انجام شد، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم در مسیر رضای خداوند متعال حرکت کنیم باید جسم و ذهنی سالم داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه قبل از انقلاب اسلامی سران رژیم پهلوی از پیوستن ارتش به مردم هراسان بودند، تصریح کرد: امام خمینی(ره) و برخی از مردم بسیار تلاش کردند تا بتوانند ارتشی‌ها را به مسیر درست بازگردانند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: نظام اسلامی بعد از پیروزی مردم بر رژیم شاهنشاهی از شخصیت‌های برجسته و توانمند در جایگاه‌ها و مسؤولیت‌‌های متناسب استفاده کرد به همین علت این حرکت توانست در ابتدای مسیر یک پیشرفت چشمگیر داشته باشد.

وی امنیت کنونی کشور را مدیون بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی دانست و مطرح کرد: این نیروها باید از جناح‌بازی‌های سیاسی پرهیز و حرکت خود را در مسیر رهبر انقلاب اسلامی دنبال کنند.

سعیدی از هم‌پیمان شدن عربستان با کشورهای استکباری یاد کرد و افزود: کشتار مسلمانان یمن توسط کشور مسلمان عربستان ننگی بزرگ برای این کشور است؛ جمهوری اسلامی سربازان آمریکایی را به اسارت می‌گیرد و مقابل خواسته‌های استکبار ایستادگی می‌کند اما عربستان توسط رئیس جمهور آمریکا گاو خطاب می‌شود در حالی‌که عربستان با آمریکا هم‌پیمان است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 62795

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/62795/آیت-الله-سعیدی-نیروهای-مسلح-جناح-بازی-های-سیاسی-پرهیز-کنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir