کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه(س):

دشمنان فقط به دنبال گزافه‌گویی هستند

خبرگزاری فارس , 28 فروردين 1397 ساعت 20:44

فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه(س) با بیان اینکه نظام اسلامی آمادگی روبه رو شدن با حرکت نظامی دشمن را دارد، گفت: دشمنان نسبت به توان نظامی ایران اسلامی آگاهی دارند به همین علت فقط به دنبال تهدید و گزافه‌گویی هستند.


به گزارش قم نیوز شمس علی اسدی ظهر امروز در دیدار اعضای فرماندهان و نیروهای پدافند هوایی حضرت معصومه(س) و آمادگاه منظریه شهید فراشاهی ارتش با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) انجام شد، با اشاره به اینکه ارتش با حمایت‌های رهبر انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های مطلوبی رسیده است، اظهار کرد: این مجموعه به صورت مستمر برای ارتقاء امنیت نظام اسلامی تلاش می‌کند.

وی از حماسه‌آفرینی‌های ارتش در دوران دفاع مقدس یاد کرد و افزود: برخی نسبت به دستاوردهای دهه‌های اخیر ارتش آگاهی مطلوبی ندارند به همین علت اظهارنظرهای اشتباه را دنبال می‌کنند.

فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه(س) با تاکید بر اینکه ارتش آماده جانفشانی در مسیر ولایت فقیه است، عنوان کرد: نیروهای ارتش نیز همانند نیروهای سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی هستند و در صورت دریافت اجازه از رهبری در خط مقدم جهاد حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی آمادگی روبه رو شدن با حرکت نظامی دشمن را دارد، مطرح کرد: دشمنان نسبت به توان نظامی ایران اسلامی آگاهی دارند به همین علت فقط به دنبال تهدید و گزافه‌گویی هستند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 62799

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/62799/دشمنان-فقط-دنبال-گزافه-گویی-هستند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir