کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مقام سوم ثامن قم در مسابقات كشتي روستائيان

هیأت روستايي قم ضعيف و كم‌كار

خبرگزاری فارس , 28 فروردين 1397 ساعت 18:30

كشتي‌گيران تيم ثامن قم در رقابت‌هاي كشوري كشتي روستائيان بعد از نمايندگان استان‌هاي مركزي و البرز روي سكوي سوم جاي گرفتند.


به گزارش قم نیوز در حالی که هیأت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان قم اقدام و برنامه‌ریزی خاصی برای توسعه بخش قهرمانی رشته‌های زیر مجموعه این هیأت ورزشی انجام نمی‌دهد اما ورزشکاران روستایی به صورت خودجوش در مسابقات مختلف به میدان می‌روند.

این در حالی است که هیأت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی یکی از 44 هیأت ورزشی استان قم به شمار می‌رود اما از آن به عنوان یکی از هیات‌های ورزشی ضعیف و کم‌کار یاد می‌شود و چندان فعالیتی از آن به چشم نمی‌خورد و کمتر خبری از ورزشکاران روستایی در میادین مختلف است.

تیمی که به نام ثامن به نمایندگی از قم در مسابقات کشوری کشتی روستائیان به مناسبت اعیاد فرخنده ماه رجب شرکت کرده بود، با کسب 35 امتیاز به مقام سوم بخش تیمی این رقابت‌ها دست یافت، در حالی که اختلاف این تیم با تیم قهرمان هفت امتیاز بود.

این در حالی است که با برنامه‌ریزی هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی و مشارکت دهیاری و شورای دودهک، به مناسبت عید فرخنده مبعث رسول گرامی اسلام (ص) یک دوره مسابقه کشتی چند جانبه در خانه کشتی روستای دودهک برگزار شد و قمی‌ها در آن روی سکوی سوم جای گرفتند.

در این رقابت‌ها با عنوان یادبود حاج حسین‌قلی زند پدر شهید والامقام حجت‌الله زند و به مناسبت عید سعید مبعث 54 کشتی‌گیر در قالب هشت تیم برای کسب عناوین برتر تیمی و انفرادی مقابل یکدیگر به میدان رفتند که در نهایت تیم شهدای دودهک با کسب 42 امتیاز قهرمان شد.

عنوان نایب‌قهرمانی با 41 امتیاز به تیم شفق کرج رسید و تیم ثامن قم با کسب 35 امتیاز مقام سوم را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه تیم‌های کاشان، پوریای ولی دلیجان، هیأت خمین،‌ باقر شهر و زنده‌یاد پودنکی قم به ترتیب با کسب 32، 27، 26 ، 20 و 18 امتیاز در جایگاه‌های چهارم تا هشتم رقابت‌ها جای گرفتند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 62808

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/62808/مقام-سوم-ثامن-قم-مسابقات-كشتي-روستائيان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir