کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در هفته 32 لیگ دسته اول فوتبال رقم خورد

شکست سنگین صبای قم برابر بادران تهران / باخت‌های صبا به عدد 21 رسید

خبرگزاری فارس , 28 فروردين 1397 ساعت 22:57

تيم فوتبال صباي قم یکی دیگر از سنگین‌ترین شکست‌های خود در فصل 97 – 1396 ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور را از تیم بادران تهران پذیرفت.


به گزارش قم نیوز عصر امروز به طور همزمان بین 18 تیم 9 بازی‌ هفته پانزدهم از دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال ایران برگزار شد و تیم صبای قم با عملکردی بسیار ضعیف در راه سقوط به دسته دوم فوتبال کشور به بادران تهران نیز باخت.

تیم ضعیف و ناتوان صبای قم عصر امروز در ورزشگاه کارگران به مصاف تیم مدعی و بالای جدولی بادران تهران رفت و در حالی که حرفی برای گفتن نداشت، در پایان با نتیجه سنگین هفت بر صفر تن به شکست داد تا بیست و یکمین باخت این فصل در کارنامه نماینده قم به ثبت برسد.

صبای قم که در بازی نیم‌فصل نخست در ورزشگاه یادگار امام قم به سختی و در آخرین لحظات با نتیجه سه بر دو به تیم بادران تهران باخته بود، برای پایان دادن به حواشی چند هفته اخیر و ضعف‌های مفرط خود وارد میدان شد اما همچون چند بازی اخیر حرفی برای گفتن نداشت و با شکستی سنگین به کار خود پایان داد.

این بازی در حالی برگزار شد که تیم صبای قم در سی و دومین بازی خود با هدایت مسعود راشکی برابر حریف قرار گرفت و در حالی که از بازیکنان غایب چند هفته اخیر نظیر جهانگیر عسگری، علی مولایی، علی احمدی و چند چهره دیگر نیز دعوت شده بود اما باز هم عملکرد صبا تفاوتی نکرد.

در حالی که پائین جدول رده‌بندی سقوط دو تیم سابق لیگ برتر یعنی راه‌آهن تهران و صبای قم مسجل شده، در دو هفته باقی مانده از بازی‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال ایران، ‌سومین تیم سقوط کننده از بین تیم‌های شهرداری تبریز، ماشین‌سازی تبریز و ایرانجوان بوشهر معرفی خواهد شد.

همچنین در بالای جدول رده‌بندی تیم نفت مسجد سلیمان برای راهیابی به لیگ برتر تنها به یک امتیاز دیگر نیاز دارد و تیم‌های خونه به خونه بابل، فجر شهید سپاسی شیراز و نساجی مازندران دیگر مدعیان صعود به لیگ برتر هستند اما تیم بادران تهران شانس اندکی برای رسیدن به لیگ برتر دارد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 62817

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/62817/شکست-سنگین-صبای-قم-برابر-بادران-تهران-باخت-های-صبا-عدد-21-رسید

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir