چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : 62818
منبع : خبرگزاری فارس
سرمربي تيم فوتبال جوانان صباي قم:

به جوانان صباي قم افتخار مي‌كنم / با همدلي و غيرت بالا صعود كرديم

قم نيوز : سرمربي تيم فوتبال جوانان صباي قم گفت: به خاطر وجود همدلي و غيرت بالا بين جوانان صباي قم به يك قدمي ليگ برتر فوتبال رسيده‌ايم.
به جوانان صباي قم افتخار مي‌كنم / با همدلي و غيرت بالا صعود كرديم
به جوانان صباي قم افتخار مي‌كنم / با همدلي و غيرت بالا صعود كرديم
به گزارش قم نیوز داوود عاصم‌آبادی امروز  اظهار کرد: بازی‌های سختی در مرحله دوم رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال ایران پشت‌سر گذاشتیم، هر سه تیم مس رفسنجان، استقلال اهواز و پدیده اصفهان تیم‌های مدعی و آماده‌ای بودند و عبور از سد آنها نتیجه همدلی تیم ما بود.

وی ادامه داد: خدا را شکر در دو بازی متوالی مقابل پدیده اصفهان و استقلال اهواز بسیار عملکرد خوبی داشتیم، به طوریکه تیم از نظر فنی در سطح بسیار بالایی ظاهر شد و توانستیم با غیرت و همدلی بچه‌ها و همکارانم در کادر فنی، ابتدا پدیده و سپس تیم بسیار خوب استقلال‌اهواز را زمین‌گیر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم عنوان کرد: واقعا به بچه‌های با صفا، با انگیزه و با غیرت صبا افتخار می‌کنم و آرزوی بهترین‌ها را برای این جوانان عزیز در ادامه پیشرفت خود در این رشته دارم، جایگاه آنها بالاتر از این است و مطمئنا در آینده خبرهای خوبی از بازیکنان صبا خواهیم شنید.

وی تصریح کرد: تیمی هستیم که در این فصل با وجود مواجهه با کمبود امکانات، مشکلات مالی و بسیاری کاستی‌ها هرگز بهانه‌گیری نکردیم و با حداقل‌ها ساختیم تا نتیجه یک فصل تلاش، کار سنگین و تحمل سختی تمرینات را به سرانجام برسانیم و ان‌شاءالله لیگ برتری شویم.

عاصم‌آبادی عنوان کرد: در رفسنجان همه به احترام بازی‌های خوب و درخشان تیم جوانان صبا بلند شده، دست زدند و به بازیکنان ما آفرین گفتند، کاش بعضی از دوستان به خاطر منافع خودشان این تیم بزرگ را به این وضعیت نمی‌کشاندند و صبا در تمام رده همچون گذشته مقتدرانه به کار خود ادامه می‌داد.

گفتنی است: تیم فوتبال جوانان صبای قم همراه با تیم‌های استقلال اهواز، پارس جنوبی جم و ملوان بندر انزلی مجوز صعود به مرحله نهایی رقابت‌های  فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور را کسب کرده و برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می‌کند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcevv8p.jh8wzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما