چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 62835
منبع : خبرگزاری تسنیم

همایش روز بزرگداشت جانباز در استان قم برگزار می‌شود

قم نيوز : مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: روز شنبه مصادف با ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و بزرگداشت مقام جانباز، تجلیل از جانبازان استان در ۲ گلزار شهدای استان برگزار می‌شود.
همایش روز بزرگداشت جانباز در استان قم برگزار می‌شود
همایش روز بزرگداشت جانباز در استان قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز سیدجواد هاشمی ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، اظهار داشت: جانبازان دفاع مقدس ما شاهدان واقعی و اصلی عرصه‌های پیکار و رهروان راه ایثار و شهادت و ولایت مداران بی‌ادعا هستند.

وی افزود: هریک از رزمندگان کشور الگوی ایثار و رشادت هستند، جانبازان عشق واقعی را در کشور معنا کردند، هدف تمام جانبازان عزیز در دوران جنگ تحمیلی تعالی دین مبین اسلام بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به مشکلات پیرامون جانبازان استان گفت: بسیاری از جانبازان امروز با انواع مشکلات و دردهای ناشی از جنگ سر و پنجه نرم می‌کنند، اختلال در خواب و روند عادی زندگی جانبازان را احاطه کرده، جانبازان افرادی هستند که با ایثارگری و مجاهدت‌های خود امنیت و آرامش را به کشور و برای نظام به ارمغان آورند.

هاشمی عنوان کرد: مشکلات و دردهایی که جانبازان آن را احساس می‌کنند هر روز تکرار می‌شود، مجاهدت‌ها و رشادت‌های جانبازان هرگز نباید از یاد برود، امروز بعضی افراد در مادیات غرق‌شده و فریب ظواهر دنیوی را خورده‌اند.

وی با تأکید بر اهمیت هوشیاری در برابر اقدامات تفرقه‌افکنانه در کشور تصریح کرد: نباید آب در آسیاب دشمن ریخته شود، هرگونه حرکت و اقدامی که سبب وهن آیین و مذهب کشور شود معیارهای روشنی از دنیاپرستی و غرق شدن در مادیات است.

‌هاشمی با اشاره به مقام و جایگاه والای جانبازی و ایثارگری تصریح کرد: بنا  به فرموده مقام معظم رهبری ارج و جایگاه جانبازان بالاتر از  مقام شهادت و شهداست بنابراین باید قدر این انسان‌های عزیز را در کشور دانست، پیروی از مکتب عاشورا عامل مهم و اصلی در راستای بالندگی مقام ایثارگری بوده که همیشه در طول انقلاب اسلامی این قبیل جهت‌گیری‌ها حفظ‌شده است.

وی ادامه داد: پیروی از جایگاه ولایت‌فقیه محور تمام فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم است، بیش از 11 هزار جانباز از دوران دفاع مقدس در استان قم وجود دارد، روز شنبه مصادف با ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و بزرگداشت مقام جانباز، تجلیل از جانبازان استان در دو گلزار شهدای استان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ابراز کرد: تفقد و دلجویی از تمام جانبازان استان به نمایندگی از مقام معظم رهبری هم‌زمان با روز جانباز در استان قم برگزار می‌شود، اجرای برنامه‌های فرهنگی، کوه‌نوردی و برنامه‌های قرآنی ازجمله ویژه‌برنامه‌های روز جانباز در قم خواهد بود.

‌انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcdkj09.yt0xs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما