چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 62847
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن منهاي 60 كيلوگرم صورت می گیرد

مهدي‌زاده اميد اول قمي‌ها براي كسب نخستين سهميه المپيك

قم نيوز : ملي‌پوش كاراته استان قم به عنوان اميد اول قمي‌ها براي كسب سهميه المپيك در اردوي تيم ملي آماده اعزام به پيكارهاي برون‌مرزي سال 2018 مي‌شود.
مهدي‌زاده اميد اول قمي‌ها براي كسب نخستين سهميه المپيك
مهدي‌زاده اميد اول قمي‌ها براي كسب نخستين سهميه المپيك
به گزارش قم نيوز امیر مهدی‌زاده در حال حاضر نماینده قم در اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران است که بعد از قهرمانی سال گذشته خود در پیکارهای آسیایی ژاپن، برای کسب موفقیت‌های دیگر در مسابقات برون‌مرزی سال جاری خود را آماده می‌کند.

این در حالی است که مهدی‌زاده امید اول قمی‌ها برای کسب سهمیه بزرگترین رویداد ورزشی جهان یعنی المپیک 2020 به شمار می‌رود و نکته مهم این است که از پیکارهای 2018 کاراته قهرمانی آسیا امتیازهای کسب سهمیه المپیک برای کاراته‌کاها رسما آغاز می‌شود.

البته کادر فنی تیم ملی کاراته نتایج مسابقات کاراته وان را به عنوان یکی از اولویت‌های فیکس شدن در تیم ملی در نظر گرفته، در شرایطی که مرحله دوم اردوهای تیم ملی برای حضور در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته‌وان از روز شنبه اول اردیبهشت ماه شروع خواهد شد.

این مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته‌وان به میزبانی کشور ترکیه به انجام می‌رسد و علاوه بر اینکه موفقیت در آن برای فیکس شدن ملی‌پوشان در تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا تاثیر مهم دارد، نتایج آن در رنکینگ کاراته‌کاهای کشورمان نیز اهمیت دارد.

مهدی‌زاده در حالی به اردوی تیم ملی کاراته می‌رود که که فاصله لیگ جهانی کاراته وان از نظر زمانی به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور اردن فوق‌العاده نزدیک است و ملی‌پوشان به این رقابت‌ها به عنوان تدارکات و آماده‌سازی حضور در میادین آتی نگاه می‌کنند.

اردوی ستاره کاراته قم در کنار دیگر ملی‌پوشان در حالی آغاز می‌شود که مهدی‌زاده از مسابقات قهرمانی آسیا باید به دنبال امتیازات مورد نیاز برای به دست آوردن سهمیه بازی‌های المپیک 2020 توکیو باشد، ضمن اینکه مهدی‌زاده سپس بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی را پیش‌رو دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgu793.ak9xt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما