پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب : 62864
منبع : خبرگزاری فارس
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث خبر داد

تمدید ثبت‌نام آزمون اختصاصی ویژه طلاب برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا

قم نيوز : معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث از تمدید ثبت‌نام آزمون اختصاصی ویژه طلاب برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا تا 20 اردیبهشت امسال خبر داد.
تمدید ثبت‌نام آزمون اختصاصی ویژه طلاب برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا
تمدید ثبت‌نام آزمون اختصاصی ویژه طلاب برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا
به گزارش قم نیوز هادی حجت امروز با اشاره به نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث اظهار کرد: این دانشگاه وابسته به مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث است که هر ساله علاوه برجذب دانشجو از طریق آزمون‌های سراسری به منظور تربیت طلاب پژوهشگر و متخصصان حوزه‌های معارف قرآنی و حدیثی از طریق آزمون اختصاصی ویژه طلاب ظرفیت ارشد و دکترای خود را تکمیل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز برای چهاردهمین سال متوالی برای سال تحصیلی 98ـ97 آزمون اختصاصی ویژه طلاب با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا برگزار می‌شود.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه گفت: این رشته‌ها شامل علوم قرآن و حدیث، علوم حدیث گرایش نهج البلاغه، کلام امامیه، علوم حدیث با گرایش‌های تفسیر اثری و کلام و عقاید، علوم قرآنی، فقه و مبانی علوم اسلامی و رشته روانشناسی اسلامی است.

وی عنوان کرد: در مقطع کارشناسی ارشد خواهران و برادران طلبه‌ای که واجد شرایط باشند یعنی مدرک سطح دو حوزه یا مدرک کارشناسی معتبر همراه با مدرک سطح یک حوزه را داشته باشند می‌توانند در آزمون مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شرکت کنند.

حجت یادآور شد: دوره‌های حضوری در شهرهای قم، مشهد و اصفهان برگزار می‌شود و متقاضیان از اقصی نقاط کشور می‌توانند از طریق اینترنت در دوره‌های مجازی دانشگاه شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مقطع دکترا در چهار رشته آزمون برگزار می‌شود گفت: این رشته‌ها شامل علوم قرآن و حدیث، کلام امامیه، علوم و معارف نهج‌البلاغه و رشته مدرسی معارف اسلامی است.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث از تمدید ثبت نام این دوره تا 20 اردیبهشت امسال خبر داد و افزود: خواهران و برادران طلبه در صورت دارا بودن شرایط لازم می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشگاه به نشانی www.qhu.ac.ir نسبت به ثبت‌نام و آشنایی با منابع آزمون اقدام کنند تا بتوانند در آزمون کتبی دوره در روز 22 تیر ماه 97 شرکت کنند.

انتهای پیام/138
 
https://qomnews.ir/vdcfjcdv.w6d0vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما