پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : 62865
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم خبر داد

برگزاري مسابقات قهرماني مردان و بانوان كونگ‌فو در قم

قم نيوز : رئيس هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم از برگزاري رقابت‌هاي قهرماني كونگ‌فو قم با حضور چهره‌هاي شاخص اين رشته در ارديبهشت ماه خبر داد.
برگزاري مسابقات قهرماني مردان و بانوان كونگ‌فو در قم
برگزاري مسابقات قهرماني مردان و بانوان كونگ‌فو در قم
به گزارش قم نیوز حسن عباسی امروز  اظهار کرد: ابتدا رقابت‌های نیمه آزاد بانوان در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود و در ادامه برنامه‌ها، برای برگزاری با کیفیت نخستین رقابت بخش مردان در تقویم سال 1397 هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم از تمامی مربیان و کونگ‌فوکاران دعوت به عمل آمده تا این رقابت‌ها را در چهاردهمین روز اردیبهشت ماه برگزار کنیم.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی این هیأت برای برگزاری دوره داوری این رشته برای مردان و بانوان اشاره و عنوان کرد: نخستین برنامه آموزشی هیات، دوره داوری کونگ‌فو آزاد و نیمه آزاد درجه سه است و داشتن حداقل سن 18 سال و ارائه مدرک تحصیلی حداقل دیپلم الزامی است.

رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم افزود: ارائه تصویر کارت بیمه ورزشی دارای اعتبار به فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی، تصویر شناسنامه، تصویر کارت ملی، دو قطعه عکس پرسنلی، گواهی پایان خدمت، معافیت دائم، معافیت موقت یا معافیت تحصیلی برای مردان و حداقل شال‌بند مشکی دان یک فدراسیون برای آقایان و قهوه‌ای برای بانوان باید به هنگام ثبت‌نام انجام شود.

وی با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در این دوره باید برای ثبت‌نام ابتدا به سایت my.ikmaf.ir مراجعه کنند، ابراز کرد: ثبت‌نام تا سی‌ام اردیبهشت ماه انجام می‌شود و هماهنگی‌ها برای حضور در این دوره با علی قنبری دبیر هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم انجام می‌شود.

عباسی یاد آور شد: مسابقات کونگ‌فو قهرمانی استان قم به مناسبت اعیاد فرخنده ماه شعبان با عنوان جام شعبانیه در بخش بانوان نیز در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در روش نیمه آزاد برگزار می‌شود و شرکت کنندگان روز 31 فروردین ماه به میدان می‌روند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcgn793.ak9x34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما